Gå til innhold

Dette er de fem heteste digitalkameraene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer ikke i det hele tatt med min erfaring fra arbeidsplassen min, men det kan jo være at resten av landet er helt annerledes enn det er her. :p

Litt rart at ikke Sony Cyber-shot RX100 III er med blant topp 5 akkurat nå.

 

Hvis jeg skulle kjøpt kompaktkamera nå, så ville jeg i hvertfall hatt det som et relevant alternativ til de modellene som presenteres her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt rart at ikke Sony Cyber-shot RX100 III er med blant topp 5 akkurat nå.

 

Hvis jeg skulle kjøpt kompaktkamera nå, så ville jeg i hvertfall hatt det som et relevant alternativ til de modellene som presenteres her.

Ja....ingen tvil om at Sonys tre versjoner av RX100 er snakkisen....

Klådde så vidt på III versjonen for noen uker siden på Interfoto....og fikk litt positivt sjokk, men hvis forgjengerne har bildekvalitet i samme klasse til en mye lavere pris må de vurderes. Skal prøve III'ern med minnekort og analysere resultatet på egen skjerm....

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Snodige greier. Hadde nettopp valget mellom TZ60 og RX100 (mk 1)

og gikk for RX100 på bakrunn av testene og erfaringene til folk på temmelig mange fora.

Dog, pga budsjett da kompaktkameraet bare skal være ved siden av et DSLR på fjelltur etc ( og "konebruk), men nå er jo slike oppramsinger av "mest populære" kun basert på hva folk ser på og søker etter og ikke spesielt relevant for en toppliste av salg i den forstand.

Så, i grunn en litt feilbegrunnet liste slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...