Gå til innhold

Dette er mobilene leserne vil ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper aldri Sony mobil igjen før de klarer å fikse alle touch screen problemene Z1 har. Var dum nok til å ikke lese om alle som hadde problemer med touchen på Z1 før jeg kjøpte den og har en med dette problemet :/ Møkkamobil

 

Min Z1 er den beste telefonen jeg noen gang har hatt, synd du ikke har samme opplevelsen. I en perfekt verden så ville 100% av de produserte produktene fungert:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper aldri Sony mobil igjen før de klarer å fikse alle touch screen problemene Z1 har. Var dum nok til å ikke lese om alle som hadde problemer med touchen på Z1 før jeg kjøpte den og har en med dette problemet :/ Møkkamobil

 

Det er alltids en viss sjanse for feil. Da ber du ganske enkelt om erstatningsvare. Alle telefonmodeller vil etter all sannsynlighet ha en eller annen form for feil. Prosentandelen er dog forholdsvis liten. Google er selektiv tenkning.

 

Hadde to HTC One M7er som hadde feil, byttet helt til jeg fikk en dugelig en. Beste telefonen jeg har hatt på tross av problemene. Har også hatt Z1 uten feil og har nå Z2.

 

Sånn er det bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøper aldri Sony mobil igjen før de klarer å fikse alle touch screen problemene Z1 har. Var dum nok til å ikke lese om alle som hadde problemer med touchen på Z1 før jeg kjøpte den og har en med dette problemet :/ Møkkamobil

 

Hvilke touchproblemer sikter du til her ? Når jeg hadde Z1 fungerte dette knirkefritt. Rask,responsiv og nøyaktig hele veien :) Beste Android telefonen jeg har eid ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

kan man sette inn større batteri i sonyene?

Nei, men Z2 har vel det beste batteriet av disse og det beste jeg har hatt på noen smartmobil. Trenger bare lade en gang i uka med mitt bruk.

S3en min har et 4300 mAh batteri. Tviler på at noen av de mobilene kan konkurere med det.

 

Denne "tynneste" kampen har fullstendig ødelagt en viktig ting med en mobiltelefon/pda. Batterilevetiden er helt borte. Noen mobiler på orginalbatteri har brukt 5% av batteriet før du har vert på do og pissa om morgenen. Det er helt uholdbart. Jeg kunne godt ha hatt en 2cm tykk mobil om man bare kunne hatt i et big-ass batteri.

 

Ellers har Sony gjort mye bra.

 

Edit.

 

Ser faktisk at Batteriet er blitt litt prioritert i nyeste Sony. Håper det er en trend som fortsetter.

 

Edit 2

 

Er det gjort strømtester av disse mobilene? For eks. Sette på en hdfilm på loop og høyt volum og se hvor lenge det er til den gir seg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Slenger meg på LG G3. Den som gir meg desidert størst siklefaktor. Så stor skjerm i et chassis som er mulig å håndtere med mellomstore hender, appelerer til meg. Tar også knallbra bilder.

 

Eneste er at Nexus 6 ryktes å bli bygget på LG G3, men med en mer effektiv prosessor (og forhåpentligvis lavere pris). Jeg venter uansettt til november før jeg går til innkjøp av ny mobil så jeg kan spare litt. :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på LG G3. Den som gir meg desidert størst siklefaktor. Så stor skjerm i et chassis som er mulig å håndtere med mellomstore hender, appelerer til meg. Tar også knallbra bilder.

 

Eneste er at Nexus 6 ryktes å bli bygget på LG G3, men med en mer effektiv prosessor (og forhåpentligvis lavere pris). Jeg venter uansettt til november før jeg går til innkjøp av ny mobil så jeg kan spare litt. :)

 

Gidder ikke google-telefonene noe mer. For dårlig batteri og Ikke mulig med microsd ?

Lenke til kommentar

 

Slenger meg på LG G3. Den som gir meg desidert størst siklefaktor. Så stor skjerm i et chassis som er mulig å håndtere med mellomstore hender, appelerer til meg. Tar også knallbra bilder.

 

Eneste er at Nexus 6 ryktes å bli bygget på LG G3, men med en mer effektiv prosessor (og forhåpentligvis lavere pris). Jeg venter uansettt til november før jeg går til innkjøp av ny mobil så jeg kan spare litt. :)

Gidder ikke google-telefonene noe mer. For dårlig batteri og Ikke mulig med microsd ?

 

LG G3 har da microSD? Batteritid er ikke akkurat Google sin feil da, men produsentene som kjører et rotte-race om å ha de kraftigste spesifikasjonene på mobilene sine, til tross for minimalt behov egentlig. Det samme gjelder i grunn iPhone, som ikke kan skilte med bedre batteritid. Skal du ha bra batteritid, må du velge en mobil uten touch-skjerm som regel. Det vil si et aldrende og begrenset operativsystem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...