Gå til innhold

Nordmenn handler på nett som aldri før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få orden på gratis levering hele året så skal jeg legge igjen mer penger hos Komplett istedenfor konkurrentene.

 

Skjønner ikke helt hva du klager på. Jeg er så fornøyd med komplett at et produkt skal være vesentlig mye dyrere hos komplett for at jeg skal kjøpe det et annet sted. For meg som jobber 5 minutter unna et av kompletts pick up points betaler jeg ikke rare greiene i frakt heller, mye mindre enn jeg har betalt hos noen andre. (Bortsett fra en gang da multicom hadde kampanje med gratis hjemlevering hvis ordren var over et gitt beløp).

 

Har heller aldri opplevd noen som leverer raskere enn komplett og jeg har aldri opplevd noen som gir bedre service enn komplett. Har vært flere ganger hvor jeg har måtte benytte meg av garantien og komplett er raske med å svare på og godkjenne retursøknader + at de har pick up points hvor du kan levere inn det defekte produktet istedenfor å måtte sende det inn selv.

 

Også må det selvfølgelig nevnes at komplett også sponser The Gathering, noe som får meg til å digge dem enda mer. Komplett har vunnet meg som kunde i lang tid, det skal være helt sikkert!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...