Gå til innhold

ANMELDELSE: Transformers: Rise of the Dark Spark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss det var overraskende dårllig mottatt. De forrige spillene i serien overrasket meg stort med tanke på at film -> spill somregel blir en utrolig stygg melkeku.

 

Jeg elsket War for Cybertron, og selv om jeg synes Fall of Cyberton hadde en del mangler og kjedelige brett var det også morsomt. Men Dark Spark ble for kjedelig for min smak. For det første er det null co-op i historien nå, og dette var jo det morsomste med de to forrige. Vanskelighetsgraden er også helt på trynet, så jeg sitter fast rimelig tidlig i spillet. Kort sagt må jeg fly rundt og aktivere fire brytere, og hver eneste er beskyttet av alt for mange roboter (selv små flyvende drittroboter som er vanskelig å se). Dør man på en av dem må vi ta alle fire om igjen.

 

Nei, dette var skuffende greier. Trodde det ikke var mulig å gjøre et Cybertron-spill feil, men det klarte de så til de grader. Synes 4/10 er vel fortjent, og ikke på en bra måte.

Lenke til kommentar

 

Jøss det var overraskende dårllig mottatt. De forrige spillene i serien overrasket meg stort med tanke på at film -> spill somregel blir en utrolig stygg melkeku.

 

Jeg elsket War for Cybertron, og selv om jeg synes Fall of Cyberton hadde en del mangler og kjedelige brett var det også morsomt. Men Dark Spark ble for kjedelig for min smak. For det første er det null co-op i historien nå, og dette var jo det morsomste med de to forrige. Vanskelighetsgraden er også helt på trynet, så jeg sitter fast rimelig tidlig i spillet. Kort sagt må jeg fly rundt og aktivere fire brytere, og hver eneste er beskyttet av alt for mange roboter (selv små flyvende drittroboter som er vanskelig å se). Dør man på en av dem må vi ta alle fire om igjen.

 

Nei, dette var skuffende greier. Trodde det ikke var mulig å gjøre et Cybertron-spill feil, men det klarte de så til de grader. Synes 4/10 er vel fortjent, og ikke på en bra måte.

Det er Hasbro, de lager leker, så klarte kommer de ikke til å klare å lage ordentlige spill.:p

Lenke til kommentar

"Transformers har mistet gnisten i Rise of the Dark Spark"

 

Pun intended?? Uansett dagens gullkorn, nå lever jeg lenger :D

 

Pun definitivt intended. ;) Må jo ha det litt moro i ingressen om man kan.

 

 

 

Jøss det var overraskende dårllig mottatt. De forrige spillene i serien overrasket meg stort med tanke på at film -> spill somregel blir en utrolig stygg melkeku.

Jeg elsket War for Cybertron, og selv om jeg synes Fall of Cyberton hadde en del mangler og kjedelige brett var det også morsomt. Men Dark Spark ble for kjedelig for min smak. For det første er det null co-op i historien nå, og dette var jo det morsomste med de to forrige. Vanskelighetsgraden er også helt på trynet, så jeg sitter fast rimelig tidlig i spillet. Kort sagt må jeg fly rundt og aktivere fire brytere, og hver eneste er beskyttet av alt for mange roboter (selv små flyvende drittroboter som er vanskelig å se). Dør man på en av dem må vi ta alle fire om igjen.

 

Nei, dette var skuffende greier. Trodde det ikke var mulig å gjøre et Cybertron-spill feil, men det klarte de så til de grader. Synes 4/10 er vel fortjent, og ikke på en bra måte.

 

 

Jeg sleit veldig med det brettet selv. Et tips er å bruke Shockwaves flymodus og de målsøkende rakettene mot dronene som kommer mot deg. Det gjorde det litt lettere for meg. Pass også på å ikke bare druse på slik at motstanderne oversvømmer deg. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...