Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy Tab S 10.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble sagt i artikkelen:

 

Musikkspilleren Samsung har lagt ved i Galaxy Tab S harstøtte for alle de vanlige musikkformatene i dag – og ikke bare MP3 og WMA. Spilleren kjører også entusiastformatene Flac og OGG Vorbis helt uten problemer. Hele listen over støttede formater ser slik ut: MP3, M4A, 3GA, AAC, WMA, ASF, OGG, FLAC, AMR, AWB, WAV, MID, XMF, MXMF, iMY, RTTTL, RTX, OTA Kodek: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, OGG, FLAC, AMR-NB / WB, WAV, MIDI.

 

Men OPUS formatet støtter den ikke som ble en standard allerede i 2012?

 

Det er jo litt synd da med tanke på at Samsung er flinke med å støtte alle typer formater. Dette gjelder forøvrig for alle Samsung enheter.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

iPad Air Wi-Fi + Cellular 128 GB koster 7490kr and no one bats an eye...

Samsung Galaxy Tab S koster 6300 and everybody loses their mind...

Lenke til kommentar

Det er bra vi er forskjellige, det medfører imidlertid at vi også har forskjellige definisjoner... En modell i note-familien vil alltid framstå som råere for meg enn en modell i tab-familien, fordi en modell i note-familien kan gjøre mer. Så jeg antar "råhet" ikke måles bare i prosessorkraft for meg.

 

Og for meg kan ikke et nettbrett være det råeste i verden dersom det ikke har penn og ikke kan kjøre Photoshop, VMWare, etc. Imidlertid vil det nok presse "det råeste i verden" ut av klassen nettbrett og over i klassen slate tablet PC, så jeg bort-definerer selv de produktene jeg mener er råere... Og står forvirret igjen. For automatisk går tankene mine til de dyreste Surface Pro-modellene, selv om disse naturligvis ikke er nettbrett.

 

Uansett, en NotePro vil være nærmere "den råeste" for meg.

Lenke til kommentar

Fantastisk å ENDELIG se en anmeldelse som ikke er skrevet av en apple fanboy! Respekt til Espen Irwing Swang!

 

 

Bare fordi produktet får høy score så er den ikke anmeldt av en "Apple fanboy". Folk lirer av seg alle slags merkelig kommentarer og har en merksnodig forvridd holdning til verden om de tror at så fort et "ikke Apple produkt" ikke scorer kjempebra så må det være en "Apple fanboy" som anmeldte produktet. Eller er det noe helt konkret du sikter til?

 

 

 

 

Skjermteknologien er den samme, og det er også oppløsningen. Med samme antall punkter på mindre skjerm, har Tab S 8.4 høyere skjermoppløsning enn storebror.

 

 

Dette blir vel litt feil? Selv om 8,4" modellen har høyere PPI (pikseltetthet / antall piksler per tomme) så har den jo ikke større skjermopppløsning. Dere skriver jo selv at oppløsningen er den samme for deretter skrive at den har høyere skjermoppløsning rett etterpå? 2560x1600 = 2560x1600 om det så er 10,5 eller 8,4" stor skjerm.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

"Det er farlig å være kategorisk, men vi våger likevel å komme med følgende påstand; maken til dette har du aldri sett. Skjermen er rett og slett makeløs."

 

Eehh.. Surface Pro 3? Er ikke bare høyere oppløsning, men også overlegen lesbarhet og lystyrke. 3:2 er også en mye aspect ratio på så små skjermer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Det er farlig å være kategorisk, men vi våger likevel å komme med følgende påstand; maken til dette har du aldri sett. Skjermen er rett og slett makeløs."

 

Eehh.. Surface Pro 3? Er ikke bare høyere oppløsning, men også overlegen lesbarhet og lystyrke. 3:2 er også en mye aspect ratio på så små skjermer.

 

Ja, jeg stusset også på dette.

Har dog ingen tvil om at dette kan være verdens beste android nettbrett. Med trykk på android.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"Det er farlig å være kategorisk, men vi våger likevel å komme med følgende påstand; maken til dette har du aldri sett. Skjermen er rett og slett makeløs."

 

Eehh.. Surface Pro 3? Er ikke bare høyere oppløsning, men også overlegen lesbarhet og lystyrke. 3:2 er også en mye aspect ratio på så små skjermer.

 

Hvor mange Surface Pro 3 har du sett?
Lenke til kommentar

Dette ble sagt i artikkelen:

 

Musikkspilleren Samsung har lagt ved i Galaxy Tab S harstøtte for alle de vanlige musikkformatene i dag ? og ikke bare MP3 og WMA. Spilleren kjører også entusiastformatene Flac og OGG Vorbis helt uten problemer. Hele listen over støttede formater ser slik ut: MP3, M4A, 3GA, AAC, WMA, ASF, OGG, FLAC, AMR, AWB, WAV, MID, XMF, MXMF, iMY, RTTTL, RTX, OTA Kodek: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, OGG, FLAC, AMR-NB / WB, WAV, MIDI.

 

Men OPUS formatet støtter den ikke som ble en standard allerede i 2012?

 

Det er jo litt synd da med tanke på at Samsung er flinke med å støtte alle typer formater. Dette gjelder forøvrig for alle Samsung enheter.

 

nå kan det umulig være vanlig. jeg har ikke hørt om det..

Du finner helt sikkert en spiller som støtter det hvis det er som vanlig som du hevder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...