Gå til innhold

Apples nyeste utsalgssted?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange fine spørsmål under kommentar-feltene på de brukte iPhonene hos El-kjøp :green:

 

Skal tro om Apple har vært så forutseende at de har byttet ut power/volum-flex på disse siden det er godt kjent at en del iPhone 5 har slitt med powerknapp som slutter å virke etter litt bruk.

Lenke til kommentar

Er nok tryggere å kjøpe brukt iPhone her enn på Finn.

Tja, ikke nødvendigvis. I vinter hadde jeg fast søk på Finn etter 32-64 GB iPhone 5 til min datter. Jeg hadde som krav at kvittering fulgte med, og at jeg kunne treffe selger og se på/teste telefonen før kjøp. Med litt tålmodighet fant jeg en slik til god pris: 3000kr for iPhone 5 32 GB.

 

Mye billigere enn Elkjøp sin (siden 32 GB utgjør nesten 1000kr), og så og si like trygt siden jeg med kvittering vil kunne benytte meg av Forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett hvis det skulle bli problemer med telefonen.

Lenke til kommentar

Mange fine spørsmål under kommentar-feltene på de brukte iPhonene hos El-kjøp :green:

 

Skal tro om Apple har vært så forutseende at de har byttet ut power/volum-flex på disse siden det er godt kjent at en del iPhone 5 har slitt med powerknapp som slutter å virke etter litt bruk.

 

Utrolig hvor mange retards apple produkter tiltrekker seg..

Lenke til kommentar

 

Mange fine spørsmål under kommentar-feltene på de brukte iPhonene hos El-kjøp :green:

 

Skal tro om Apple har vært så forutseende at de har byttet ut power/volum-flex på disse siden det er godt kjent at en del iPhone 5 har slitt med powerknapp som slutter å virke etter litt bruk.

Utrolig hvor mange retards apple produkter tiltrekker seg..

Det fine med tråder som denne, Kannern, er at vi blir oppmerksom på alle idiotene på forumet, ja sånne som deg selv, og slik får oppdatert "ignorerte brukere" listen. Takk for hjelpen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Mange fine spørsmål under kommentar-feltene på de brukte iPhonene hos El-kjøp :green:

 

Skal tro om Apple har vært så forutseende at de har byttet ut power/volum-flex på disse siden det er godt kjent at en del iPhone 5 har slitt med powerknapp som slutter å virke etter litt bruk.

Utrolig hvor mange retards apple produkter tiltrekker seg..

Det fine med tråder som denne, Kannern, er at vi blir oppmerksom på alle idiotene på forumet, ja sånne som deg selv, og slik får oppdatert "ignorerte brukere" listen. Takk for hjelpen!

 

 

Gammel tråd er ikke så aktiv her.. Hvis det er så lite som skal til for å bli ignorert er du veldig hårsår. Går til personangrep med en gang istedenfor å motbevise at de innleggene på siden til elkjøp ikke var helt retarderte. Det går igjen overalt, det gjennomsyrer Internett. Jeg pleier besøke supportsidene til dnb og kose meg med å lese alle innleggene skrevet av macbrukere som ikke får til bankID. Men du ser vel ikke dette nå som jeg er ignorert...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...