Gå til innhold

Du bør oppdatere Flash nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør fjerne Flash nå!.gif

Liker hvordan nettsidene til Adobe anbefaler meg om å oppdatere Flash selv om de oppdager at jeg kjører Linux og har nyeste versjon tilgjengelig (11.2). Sukk. Har naturligvis forhindret bruken så mye som mulig, men er dessverre nødvendig for endel sider. Endret av Occi
Lenke til kommentar

Det er lit underlig

Noen ganger må man selv feilsøke før man så finner ut at det er ett eller annet som trengs å oppdatere

andre ganger skjer det automatisk

 

Så har man de tilfellene det mases om at man bør oppdatere men det må da gjøres manuelt

 

og så når det er gjort så er det enkelte som får problemer som de ikke hadde før

 

Dette gjelder spesielt java og Flash

Lenke til kommentar

Jeg har aldri fått problemer av hverken java eller flashoppdateringer.

 

Men, det har gjerne hopet seg opp et nesten 10-talls gamle linjer i "Uninstall" i "Control Panel" fra Adobe Acrobat Reader. Jeg har sluttet helt å bruke Adobe sin PDF-programvare.

 

Også kan det innimellom være plagsomt at det popper opp midt i en økt der du ikke har tid til å bli distrahert.

 

Ellers er jeg enig i at det finnes ganske mange variasjoner av programvareoppførsel, slik du beskriver. Det er jo greit med litt valgfrihet, men er det behov får fullt så mange varianter?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...