Gå til innhold

Ingen svømmebasseng eller småunger i The Sims 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TL:DR
Kuttet for skrikene klart DLC

the sims serien har blitt største melke produktet til EA med tanke på for bare expansionnen og fulle spillet koster det jo over 2000 kr +++ som er sinsvakt

 

edit: helsiker er jo over 3000 kr for alt og det er små item og reise verdener O.o

Endret av BonBattery
  • Liker 4
Lenke til kommentar

DLCene er vel allerede ferdig programmert og klare for lansering for å skvise mest mulig penger ut av folk. På et tidspunkt vil man bli møkklei av det og selskapet taper ekstremt mange tilhengere på å slippe spill før spillet er skikkelig utviklet.

 

De tenker for kortsiktig. Det er mye bedre å ha en fanbase som er veldig fornøyd og gi ut spill med maks 1-2 DLC til en billig penge og på enkelt vis, med et spill som er tilnærmet bugfritt og som tar lengre tid å utvikle, enn kvanitiet>kvalitet.

 

Vel, vel. Det er ikke akkurat min type spill så jeg tar det ikke tungt, men det er synd å se at spillindustrien går mer og mer i den retningen. Spesielt AAA-utviklere generelt og EA.

Lenke til kommentar

DLCene er vel allerede ferdig programmert og klare for lansering for å skvise mest mulig penger ut av folk. På et tidspunkt vil man bli møkklei av det og selskapet taper ekstremt mange tilhengere på å slippe spill før spillet er skikkelig utviklet.

 

De tenker for kortsiktig. Det er mye bedre å ha en fanbase som er veldig fornøyd og gi ut spill med maks 1-2 DLC til en billig penge og på enkelt vis, med et spill som er tilnærmet bugfritt og som tar lengre tid å utvikle, enn kvanitiet>kvalitet.

 

Vel, vel. Det er ikke akkurat min type spill så jeg tar det ikke tungt, men det er synd å se at spillindustrien går mer og mer i den retningen. Spesielt AAA-utviklere generelt og EA.

 

De appellerer til unge jenter som vet å grine seg til hver eneste expansion av foreldrene sine. Det har fungert før, og det vil fortsette å fungere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Maxis ønsker å tjene penger er åpenbart, men jeg skjønner ikke helt at det er newsworthy. Maxis har da drevet med tilleggspakker i alle år.

Ser heller ikke problemet med å fjerne noen features og legge til noen andre - at oppfølgeren er annerledes enn forgjengeren må man nesten forvente.

Lenke til kommentar

De kommer til å kjøre seg selv rett ned i grusen om de fortsetter å presse spillernes tålmodighet som de gjør her, ved å fjerne grunnleggende funksjoner for å selge dem til oss i en senere pakke. En vakker dag sier det stopp, og da er det for sent å reparere omdømmet sitt. Som spillere tar vi ikke imot all verdens dritt.

 

Med det sagt kommer jeg fortsatt til å spille Sims 4, fordi jeg elsker serien, men det er ikke snakk om at de får så mye som en krone av meg.

Lenke til kommentar

"Mens vi skjønner at noen av dere blir skuffet over at svømmebasseng og småunger ikke blir tilgjengelige når The Sims 4 Base Game lanseres i september(...)"

 

Spesielt å beskrive et spill som skal slippes som "base". Jeg husker før i tiden, da spill ble sluppet som et komplett spill og tilleggspakker ikke var planlagt. En tid som dessverre forlengst er forbi

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...