Gå til innhold

Slik reagerer dagens unge når de får en Game Boy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kom over min gameboy for noen uker siden.

Satte inn nye batterier og der var tetris igang igjen!

 

Kvaliteten på disse grå klossene er det ingenting å si på!

 

Det er faktisk eit museum ein plass som har ein halvveis nedsmelta gameboy som overlevte ei bombe.

Det er ikke på ett museum i den forstand, men den ligger i butikken NintendoWorld i New York.

Sammen med en del andre gamle konsoller, og annet Nintendoutstyr fra gamle dager.

Når jeg var innom, stod den på og "fungerte".

I alle fall gikk startskjermen fra Tetris med demo osv. som kommer når man ikke trykker på noe.

Lenke til kommentar

Syntes faktisk mest synd på ungene nå til dags. Dem opplever mye mindre enn hva vi gjorde. Vi var vel mer litt mer ute og hadde mer opplevelser...

 

Hva konkret er det de ikke vil oppleve da? Om 20 år vil fremtidens unge le av dagens teknolig akkurat som i denne videoen. Og dagens unge vil oppleve dette på akkurat samme måte som da jeg lo av fattern gamle Tandberg-utstyr da jeg vokste opp på 90-tallet.

 

Eneste som jeg lurer litt på er om fremtidens unge egentlig vil oppleve dagens teknologi i det hele tatt. Jeg har fremdeles den gamle Nintendoen jeg fikk på begynnelsen av 90-tallet, bortsett fra at duck-hunt ikke fungerer på moderne skjermer er samtlige spill og tilbehør i samme standard som den var ny. Lurer på hvor lenge en PS4 vil vare.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...