Gå til innhold

Miljøvennlige CD-plater av mais


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gladelig betalt 3x for dette produktet.. Det synes jeg miljøet er verd.. Bare synd jeg sannsynligvis står nokså alene om det synet der :( Det samme gjelder igrunnen det meste her i verden.. Hvis jeg kan redde miljøet fra litt skade for så lite som 6spenn, Ja så gjør jeg det!

 

Ellers skriver jo hw.no at platene Ene og alene er laget av mais, noe som betyr 0 skadelige giftstoffer. Hvis dette stemmer kan man da spise platene uten frykt for skadelige bivirkninger. (Selv om de sannsynligvis smaker helt J**lig)[/i]

Lenke til kommentar
Hadde jo forresten vært genial lan frokost! En Mais-CD med sjokolade pålegg på!

 

:wink:

 

Og som det ble sagt. Hvis de er laget av 100% mais må det være mulig å spise dem. Det skal jeg prøve iallfall :yes:

 

Cd-plater av mais. Det blir jo bare en vits, men det vil jo faktisk kunne hjelpe på miljøet, men da bør prisene presses ned etter hvert.

Lenke til kommentar
Ellers skriver jo hw.no at platene Ene og alene er laget av mais, noe som betyr 0 skadelige giftstoffer. Hvis dette stemmer kan man da spise platene uten frykt for skadelige bivirkninger. (Selv om de sannsynligvis smaker helt J**lig)[/i]

*laget av mais* kan jo bety så mye. Du konkluderer med en gang at siden det er laget av en spiselig råvare så må det også være spiselig??

 

Det er jo like sant som at du kan gå bensinstasjonen å drikke bio-diesel (kun laget av soya og raps) Hmm.. forresten så er jo vanlig olje de pumper opp fra Nordsjøen også basert på helt naturlige organsike stoffer det også.

 

Jeg tror nok noen her bør revurdere holdningene til ordene "organisk" og "kunstig fremstillt".

 

PS. Lurer på hvilke stoffer de platene egentlig er laget av .. altså kjemisk formel osv. Kansje det er en vanlig polymer (plast) siden den skal ha samme egenskaper som plast..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...