Gå til innhold

Se Samsung gjøre narr av Apple – igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg bruker ikke telefonen så mye jeg. Den ligger ganske mye bare i lomma og jeg synes min gs3 holder veldig kort.Må fort lade den hver dag, for om jeg ikke, så lades den ut gjennom natta.

Søstra mi derimot har en iPhone 5 som bare lades ut 4 % ellerno på en natt.

Så jeg synes Apple slår Samsung der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både S4 og S5 får samme karakter på batteritid som iPhone 5S her på amobil. Note 3 får dog bedre karakter enn de 3 andre her. Synes det er en flau reklame. Jeg skulle ønske de sluttet å rakke ned på andre og heller konsentrerte seg om å vise egne styrker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Batteritiden på både Samsung s5 og iPhone 5 er etter min mening elendig. Det reklamen terper på er jo ikke at s5 har bedre batteritid, men at batteriet er utskiftbart. Da kan jo Apple-brukerne like gjerne slå tilbake med å fortelle hvilke batteribanker som selges på DX.com. Synes derfor ikke reklamen treffer særlig bra.

 

Min 4 år gamle smartelefon varer fortsatt 3,5 døgn per lading med lite bruk og 2 døgn ved mer aktiv bruk + Wifi. For 4 år siden varte det samme batteriet dobbelt så lenge. Jeg mener helt klart at batteritid er for dårlig prioritert i nye telefoner.

 

Om ca et halvår tror jeg ting bedrer seg vesentlig. Android L og "Art" skal bedre batteritiden en hel del (36% i en nylig test). I tillegg skal nye ARM A53/A57 baserte prosessorer (F.eks Snapdragon 808 og 810) gi opp mot en dobling av batteritiden. Til sammen kan det bety en batteritid som endelig kan konkurrere med mitt 4 år slitte batteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt Samsung. Selv så må jeg lade min S4 active hele 2 ganger i døgnet, den er 2 mnd gammel. Om S5 ikke er betydelig bedre så burde de kanskje droppe denne reklamen..

 

Lurer på hva du driver med, S3'en min holdt somregel 2-3 dager på 3G, wifi og med fair bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om ca et halvår tror jeg ting bedrer seg vesentlig. Android L og "Art" skal bedre batteritiden en hel del (36% i en nylig test). I tillegg skal nye ARM A53/A57 baserte prosessorer (F.eks Snapdragon 808 og 810) gi opp mot en dobling av batteritiden. Til sammen kan det bety en batteritid som endelig kan konkurrere med mitt 4 år slitte batteri.

Min Nexus 7 med L holder i hvertfall 30 timer+

Lenke til kommentar

 

Morsomt Samsung. Selv så må jeg lade min S4 active hele 2 ganger i døgnet, den er 2 mnd gammel. Om S5 ikke er betydelig bedre så burde de kanskje droppe denne reklamen..

 

Lurer på hva du driver med, S3'en min holdt somregel 2-3 dager på 3G, wifi og med fair bruk.

 

En dag på jobb med bruk av radio, spotify eller podcast er nok til at jeg må lade på vei hjem og hjemme før jeg reiser på trening, også må jeg lade den på natten for at den ikke skal gå tom før lunch dagen etter.

 

Hadde akkurat det samme problemet med S2`en jeg hadde.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

 

 

Morsomt Samsung. Selv så må jeg lade min S4 active hele 2 ganger i døgnet, den er 2 mnd gammel. Om S5 ikke er betydelig bedre så burde de kanskje droppe denne reklamen..

 

Lurer på hva du driver med, S3'en min holdt somregel 2-3 dager på 3G, wifi og med fair bruk.

 

En dag på jobb med bruk av radio, spotify eller podcast er nok til at jeg må lade på vei hjem og hjemme før jeg reiser på trening, også må jeg lade den på natten for at den ikke skal gå tom før lunch dagen etter.

 

Hadde akkurat det samme problemet med S2`en jeg hadde.

 

 

Hmm, hørtes drøyt mye ut, mye smålading da på vei hjem å slik? Eller blir den fult oppladet da? Og MÅ du lade da eller er det > 50% igjen og du vil lade?

Lenke til kommentar

Den blir sjelden helt full før trening nei, så jeg lader vel ikke 100% 2 ganger i døgnet. Men forsatt for ofte. Jeg MÅ lade ja, den bikker ofte under 10%. Mulig jeg bruker den litt for mye i lunchen? :tease:

 

Nei da så, jeg vet ikke, har satt iPhone, S3 og har Z1 nå så syns det hørtes merkelig ut, men nå syntes ikke jeg at iPhone har ubrukelig batteri heller da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...