Gå til innhold

Mystisk mann donerer tusenvis av dollar til spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han donerte jo 50,000$ til Sodapoppin. :p Så har du også Obaid som donerer sinnsykt med penger. Tipper det er Blizzard, siden det stort sett er WoW streamere som får så sinnsykt med penger. ^^

 

Tja de må jo tjene penger én gang :D

Påsto du nettopp at kjente streamere ikke tjener nok med penger? :p

Lenke til kommentar

 

Veldig misvisende, men genererer jo klikk.

 

Hva var egentlig missvisende?

Var hvertfall det jeg forventet når jeg klikket meg inn

Hva forventet du å lese om?

 

: )

"Har du en Twitch-kanal, så kan du sjekke kontoen din." Er jo veldig misvisende da pengene han donerte bort var til kjente streamere og ikke random twitch kontoer...

Lenke til kommentar

 

 

Veldig misvisende, men genererer jo klikk.

Hva var egentlig missvisende?

Var hvertfall det jeg forventet når jeg klikket meg inn

Hva forventet du å lese om?

 

: )

"Har du en Twitch-kanal, så kan du sjekke kontoen din." Er jo veldig misvisende da pengene han donerte bort var til kjente streamere og ikke random twitch kontoer...

 

 

Var dette jeg tenkte på, men innbilte meg at det stod i tittelen. Der jeg tabbet meg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Veldig misvisende, men genererer jo klikk.

Hva var egentlig missvisende?

Var hvertfall det jeg forventet når jeg klikket meg inn

Hva forventet du å lese om?

 

: )

"Har du en Twitch-kanal, så kan du sjekke kontoen din." Er jo veldig misvisende da pengene han donerte bort var til kjente streamere og ikke random twitch kontoer...

 

 

Var dette jeg tenkte på, men innbilte meg at det stod i tittelen. Der jeg tabbet meg ut.

 

Ah. Klikket meg bare inn på linken øverst på diskusjon.no. Går som regel ikke gjennom forumstrådene til artikklene. Da er jeg enig, vg tekst lang vei : S

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...