Gå til innhold

OMTALE: Samsung NX30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ulempen er at man må kjøpe ekstern lader for å kunne lade et ekstrabatteri mens kameraet er i bruk. Fordelen er at kameraet kan lades fra USB-porten på en PC og mange mobilladere bare man har med USB-kabelen.

Eller man kan kjøpe en solcellepanel med usb, biolite ovn m/usb og 12v usb-kontakt til sigarettuttak, det gjør at man ikke er avhengig av 220volt for lading.

 

Ellers så synes jeg Samsung gjør et hederlig innsats når det gjelder kamera/optikk, om et par år tror jeg de ligger i toppsjiktet når det gjelder kvalitet/utstyr.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Likar fasong og vekt og type skjerm og søkaren spennande - men synd ein ikkje ser 100 % med briller. Har den like greie menyar som NX10 er det bra. Prisen har gått drastisk ned. Hadde gjort seg med 30mm som er svært bra.

 

Enkelte ventar kanskje på "NX1" til hausten? Skal verta betre og større og tettare. Kun rykte...

Lenke til kommentar

Likar fasong og vekt og type skjerm og søkaren spennande - men synd ein ikkje ser 100 % med briller.

Jeg ville ikke lagt veldig stor vekt på det hvis kameraet ellers dekker kravene dine. Med perfekt plassert øye i forhold til søkeren klare du kanskje å se hele på en gang, og det er uansett ikke mye som mangler. De gangene du har du motiv hvor absolutt hele bildeflaten er viktig gjelder det bare å passe på litt ekstra.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...