Gå til innhold

Får ikke installert sims 3


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden?

De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet.

 

Eller så kan du prøve en av disse

******

Endret av Hårek
Fjernet produktkoder.
Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden?

De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet.

 

Eller så kan du prøve en av disse

******

 

Okei! Takk! Skal prøve det! ;)

Får beskjed om at kodene er brukt fra før!

Hva skal jeg gjøre nå?

Endret av Tilfo
Lenke til kommentar

 

 

Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden?

De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet.

 

Eller så kan du prøve en av disse

******

 

Okei! Takk! Skal prøve det! ;)

Får beskjed om at kodene er brukt fra før!

Hva skal jeg gjøre nå?

 

Jeg vet ikke, det finnes sims 3 koder overalt på nettet du kan søke etter "Sims 3 key" men aldri last ned noe bare kopier rett fra nettsiden du evt havner på. Hvis ikke burde du ta kontakt med selger eller leite rundt i huset, kan jo tenkes at du har åpnet spillet før

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...