Gå til innhold

I 2017 blir det mer robot-action


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, men jeg synes Pasific Rim samt flere av de seneste Hollywoodfilmene er drit dårlige....

 

Pacific Rime er jo så dårlig at den er bra. Legge igjen tankegodset utenfor kinosalen og så bare telle ting som blir knust og hvor mange klisjeer som kommer i løpet av tiden filmen varer.

 

En ren morrofilm som ikke tar seg selv så høytidelig.

Lenke til kommentar

 

Mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, men jeg synes Pasific Rim samt flere av de seneste Hollywoodfilmene er drit dårlige....

Pacific Rime er jo så dårlig at den er bra. Legge igjen tankegodset utenfor kinosalen og så bare telle ting som blir knust og hvor mange klisjeer som kommer i løpet av tiden filmen varer.

 

En ren morrofilm som ikke tar seg selv så høytidelig.

 

 

jeg ser stadig dette argumentet bli brukt for å forsvare diverse filmer, feks transformers, problemet med disse filmene er at de allikevel insisterer på mase plotmas og delvis uinteressante karakterer og for lange filmer. Om det bare skal være action og moro, hvorfor insisterer de på å stappe inn så mye annet, som bare er dårlig lagd?

 

AtW

Lenke til kommentar

Wooohooo! oppfølgeren til filmen som har mindre sjel og dårligere dialoger enn Transformers! Endelig...

 

Pacific Rim var så dårlig at jeg ble pinlig berørt av skuespillerne og alle tonnene med utslitte klisjéer. Tror ikke jeg har vært så skuffet etter en kinovisning siden Van Helsing. Det kunne vært så mye bedre utført.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...