Gå til innhold

Dette klokkedesignet ble det lekreste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2500 kr? Kunne gått med på 400-500 kr, men 2,5k ble for drøyt. Nei takk!

 

Ka forventer du?

Du får ikke mye klokke for 400-500kr mann!

Her er det en klokke fullspekket med teknologi i tilleg til touchskjerm.

 

2500kr er en fin pris i starten, men venter nok til den går ned til ca 1500kr slik som de andre google watchene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

2500 kr? Kunne gått med på 400-500 kr, men 2,5k ble for drøyt. Nei takk!

Ka forventer du?

Du får ikke mye klokke for 400-500kr mann!

Her er det en klokke fullspekket med teknologi i tilleg til touchskjerm.

 

2500kr er en fin pris i starten, men venter nok til den går ned til ca 1500kr slik som de andre google watchene.

 

Vel, 2500 kr for en pulsmåler o.l og helsesoftware, er for meg helt uaktuelt. Hvis de ønsker å slå gjennom med produkt som disse må de komme under 500 kr. Det kommer nok ikke til å ta av før prisen synker til rundt det prissegmentet + har en en type design som dette.

Lenke til kommentar

Hva skal man egentlig bruke en smartklokke til? Ser for meg at jeg heller drar opp mobilen og Google Now er jo ikke særlig nyttig her i Norge... Jeg vet veien til jobb...

 

Google Now blir nyttigere desto mer du bruker det og Googles økosystem. Selv har jeg gang på gang blitt overasket over Google Now og nyttigheten av det.

 

Eksempel: I begynnelsen av fotball-VM var jeg ofte på fifa.com og sjekket kamper + googlet tidspunkter for kampstarter, etc. Ca. 1 uke uti VM så finner Google Now ut at den helt uten videre skal gi meg varsel for tidspunktet til hver kamp, hvem som spiller og til slutt resultat. (Det hjalp helt sikkert Google at jeg var signet inn med Google-kontoen i Chrome også)

 

Eksempel 2: Google Now sa ifra om når pakken min fra DealExtreme ble sendt før jeg la merke til at jeg hadde fått en mail som sa det samme.

Endret av Aporia Qualia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...