Gå til innhold

Oculus VR kjøper selskapet bak Xbox 360-kontrollen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har devkit 1.. Og som sagt noe mer morsomt har jeg aldri i livet brukt penger på. For all dell folk kjøper jo mobiltelefoner til 5000 kr 1 gang i året mange av oss.. Så hva taper man på å kjøpe seg en underholdning man knapt kan forstå uten å ha prøvd dette personlig selv..

 

Har noen ti timers økter jeg på devkit 1 i half life 2 og i alle de forskjellige demoene.. Og må si selv devkit1 er skikkelig artig.. Vel og merke om du er heldig og kan sitte lenge uten å bli syk:-)

 

Virker som det er mange som blir dårlige da jeg er eneste i vennegjengen som klarer time etter time uten noe som helst problem :-)

 

Et råd er KJØP og ikke vent hvis man vil ha noe skikkelig artig som overgår alt jeg har opplevd av gaming i hele livet mitt til nå

Lenke til kommentar

Rift ser bedre og bedre ut etter hver nyhetssak hvor den omtales. Hadde ikke skattepengene røket med til bil i år hadde det desidert blitt DK2 på meg. Håper virkelig på sen '14 release eller sen '14 announce og tidlig '15 release (Tidlig/sen julepresang, HERE I COME). Jeg har ikke noe imot å oppgradere Rift like ofte jeg oppgraderer skjermkort (1 gang per 2 år), så den trenger ikke å være ultraperfekt og feilfri, så lenge jeg har en forbrukerversjon og rettighetene som hører med den norske kjøpsloven :D

Lenke til kommentar

Hvis den kommer til 300 eller 350 daler (eller 500 for den saks skyld), så kan det bare være med hele forbrukerkjøpsloven for min del.

 

SHUT UP, TAKE MONEY!

 

Piokk: DK2 skal være såpass mye bedre enn DK1 at problemer med motion sickness er blitt MYE mindre, hvis det ikke er eliminert helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...