Gå til innhold

Store forandringer i strømmetjenesten Viaplay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Her har Viaplay tenkt å kutte ned på ventetiden, slik at du i snitt må belage deg på rundt 8 ? 12 måneders ventetid fra de slippes på kino til du kan leie nyhetene.

Er ikke dette grusomt lenge?

 

 

Hvor lang tid tar det fra en film kommer på kino til den kommer på fysisk format da? Jeg innbilte meg at det var sånn rundt et halvt år? Personlig foretrekker jeg å se filmer jeg har store forventninger til på kino, så er jeg fornøyd med å leie film fra viaplay (eller andre) en god stund etter. Her om dagen leide jeg Kick-Ass 2 på viaplay, og når man ser på prisen (tror det var 39kr) så er det jo ingenting.

Lenke til kommentar

viaplay trenger jo offline, fordi serverene dems er for treige til å streame.

 

Blir jo mer trafikk ved å laste ned filmer, da vil hastigheten ligge på brukerens maxhastighet og ikke bitratens hastighet.

 

f.eks:

Streaming: 5mbps (Over lengre tid)

Offline download: Din max hastighet kan komme opp i 100mbps

 

Så tror nok ikke det er derfor.... Ellers veldig bra oppgradering Viaplay kommer med, nå kan jeg laste ned alle seriene eg vil se i sommer uansett kor eg e.

Lenke til kommentar

Det kommer vel og an på hvor "stor" filmen er. Noen svært populære filmer kan drøye veeeeeldig lenge på kino, før de kommer ut i fast format

 

Da får man gå på kino hvis man er utålmodig.

det blir lit for dumt å klage på alle de som vil se filmen slik at det drøyer før den kommer som kjøp eller nedlasting

Lenke til kommentar

 

 

 

Her har Viaplay tenkt å kutte ned på ventetiden, slik at du i snitt må belage deg på rundt 8 ? 12 måneders ventetid fra de slippes på kino til du kan leie nyhetene.

Er ikke dette grusomt lenge?

 

Hvor lang tid tar det fra en film kommer på kino til den kommer på fysisk format da? Jeg innbilte meg at det var sånn rundt et halvt år? Personlig foretrekker jeg å se filmer jeg har store forventninger til på kino, så er jeg fornøyd med å leie film fra viaplay (eller andre) en god stund etter. Her om dagen leide jeg Kick-Ass 2 på viaplay, og når man ser på prisen (tror det var 39kr) så er det jo ingenting.

 

 

 

Aner ikke, men vet det er en stund. Siden dette er digitalt format så ser jeg for meg at det tar mindre tid å leie filmen via viaplay enn at de skal lage en fysisk kopi av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...