Gå til innhold

GUIDE: Android-skolen del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ungå å lage konto, evt hvis du allerede har gmail, bruk den, men ikke lag google+ konto eller utvide denne.. kansje du også bruker youtube, somsakt krever ikke google + for å bruke men for å kommentere må du ha google+.. men somsakt igjen ikke nødvendig for telefonen eller for å ha en vanlig g-mail konto.

 

UNGÅ GOOGLE+..

 

Bruker min telefon uten problemer.. og hvis problemer, ROOT-bytt telefon os-til-ingen-problemer.

Lenke til kommentar

Ungå å lage konto, evt hvis du allerede har gmail, bruk den, men ikke lag google+ konto eller utvide denne.. kansje du også bruker youtube, somsakt krever ikke google + for å bruke men for å kommentere må du ha google+.. men somsakt igjen ikke nødvendig for telefonen eller for å ha en vanlig g-mail konto.

 

UNGÅ GOOGLE+..

 

Bruker min telefon uten problemer.. og hvis problemer, ROOT-bytt telefon os-til-ingen-problemer.

 

Hvofor unngå google+?? Det er veldig vanskelig da er er inkludert i: gmail, bilder appen til google, google maps, google play butikk o.s.v.

Lenke til kommentar

Ungå å lage konto, evt hvis du allerede har gmail, bruk den, men ikke lag google+ konto eller utvide denne.. kansje du også bruker youtube, somsakt krever ikke google + for å bruke men for å kommentere må du ha google+.. men somsakt igjen ikke nødvendig for telefonen eller for å ha en vanlig g-mail konto.

 

UNGÅ GOOGLE+..

 

Bruker min telefon uten problemer.. og hvis problemer, ROOT-bytt telefon os-til-ingen-problemer.

 

Hvorfor unngå Google+ ?

Det er jo genialt med backup av bildene samt du kan redigere bildene og lage filmer med musikk.

 

Hangout er også veldig bra.

 

 

De fleste tjenestene til Google henger sammen med Google+.

Google+ kan også fra PC eller Mobil vise bildene og filmene dine på Chromecasten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...