Gå til innhold

KOMMENTAR: Det er ikke ferie å være offline!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin artikkel :)

Og jeg er helt enig. For min del virker det litt stress å få tak i simkort hver gang man er på utlandsferie dog, spesielt siden vi normalt bare reiser på en-ukers ferie. Kan jeg spørre, hva slags abonnement er det dere bruker? Et slags kontantkort for surfing? Er vel stress å tegne og si opp et løpende abonnement bare for ferien.

Lenke til kommentar

De fleste land tilbyr kontantkort. Selv har jeg en Kina-mobil, og der fungerer systemet slik at man forskutterer måbedsavgiften på abonnementet. Jeg må da innom en China Mobile-forretning.

 

Jeg skal ha meg et Sverige-kort i sommer, der har jeg sett meg ut et kontantkort med 3GB data som koster en hundrings og varer en måned. Dette kan kjøpes på Pressbyrån, og slike finner man jo over alt.

Lenke til kommentar

På reise er det så kan det vere ekstremt frustrerande å vere på nett at det ikkje er glede i det. Kvar gong eg er på reise så droppar eg internett og brukar min Nintendo 3DS som tidsfordriv og det fungerer veldig godt uansett kor eg er, enten det er på flyet, i utlandet eller på fjellet.

 

Siden du sier det så må jeg jo spørre: Hva i alle dager er det du gjør på nett som er så voldsomt frustrerende?

 

Er forøvrig helt for å ta med 3DS'en, da jeg selv gjør det. Men internett kan jeg nok ikke være foruten.

Lenke til kommentar

 

På reise er det så kan det vere ekstremt frustrerande å vere på nett at det ikkje er glede i det. Kvar gong eg er på reise så droppar eg internett og brukar min Nintendo 3DS som tidsfordriv og det fungerer veldig godt uansett kor eg er, enten det er på flyet, i utlandet eller på fjellet.

 

Siden du sier det så må jeg jo spørre: Hva i alle dager er det du gjør på nett som er så voldsomt frustrerende?

 

Er forøvrig helt for å ta med 3DS'en, da jeg selv gjør det. Men internett kan jeg nok ikke være foruten.

Det som er frustrerande er: Ustabilt nett for eksempel, og det å bekymre seg for datakvoter og skyhøge rekningar på mobildata i utlandet.

Lenke til kommentar

 

 

På reise er det så kan det vere ekstremt frustrerande å vere på nett at det ikkje er glede i det. Kvar gong eg er på reise så droppar eg internett og brukar min Nintendo 3DS som tidsfordriv og det fungerer veldig godt uansett kor eg er, enten det er på flyet, i utlandet eller på fjellet.

 

Siden du sier det så må jeg jo spørre: Hva i alle dager er det du gjør på nett som er så voldsomt frustrerende?

 

Er forøvrig helt for å ta med 3DS'en, da jeg selv gjør det. Men internett kan jeg nok ikke være foruten.

Det som er frustrerande er: Ustabilt nett for eksempel, og det å bekymre seg for datakvoter og skyhøge rekningar på mobildata i utlandet.

Ustabilt nett kan jeg skjønne, og forøvrig også datakvoter, med mindre man dekker seg for det på forhånd.

 

Men Det med skyhøye regninger blir jo tatt opp i artikkelen hvordan man unngår, samtidig som man kan være på nett "hele tiden".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...