Gå til innhold

SNIKTITT: Mordheim: City of the Damned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte dette på tabletop for mange år siden, og syntes det var bra. Favoritten var Necromunda though, forløperen til Mordheim og plassert i Warhammer 40k-universet istedet for i Warhammer Fantasy. Håpet om et Necromunda dataspill lever i beste velgående :)

 

Dette er et garantert innkjøp for meg.

Lenke til kommentar

Etter hva du forteller så minner dette mye om Warhammer Fantasy Roleplaying Game (WFRPG). Et penn og papir rollespill som jeg spillte mye i mine yngre dager. Veldig kult. Gleder meg til å se hvordan dette blir!

Er vel dette spiller er basert på? ;)

 

Lover bra, men er skeptisk til den tredjepersonsgreia. Hvordan får man oversikt på det viset? Er en grunn til hvorfor "alle" andre slike spill viser ting ovenfra. ;) Er for øvrig bare en liten uke til Divinity: Original Sin kommer. Har spilt det en del på early access og gleder meg som en unge. :D

Lenke til kommentar

 

Etter hva du forteller så minner dette mye om Warhammer Fantasy Roleplaying Game (WFRPG). Et penn og papir rollespill som jeg spillte mye i mine yngre dager. Veldig kult. Gleder meg til å se hvordan dette blir!

Er vel dette spiller er basert på? ;)

 

Nope

Begge deler er Warhammer, men det er en drastisk forskjell på miniatyr-strategi-spillet "Mordheim" or penn-og-papir rollespillet "Warhammer Fantasy Roleplay".

Jeg ser frem til dette spillet, men jeg ville mye heller ha hatt en RPG satt i Warhammer settingen.

Endret av Ralzar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Etter hva du forteller så minner dette mye om Warhammer Fantasy Roleplaying Game (WFRPG). Et penn og papir rollespill som jeg spillte mye i mine yngre dager. Veldig kult. Gleder meg til å se hvordan dette blir!

Er vel dette spiller er basert på? ;)

 

Nope

Begge deler er Warhammer, men det er en drastisk forskjell på miniatyr-strategi-spillet "Mordheim" or penn-og-papir rollespillet "Warhammer Fantasy Roleplay".

Jeg ser frem til dette spillet, men jeg ville mye heller ha hatt en RPG satt i Warhammer settingen.

 

Man kan bruke miniatyrer i rollespillet også og det er ikke såå stor forskjell.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Etter hva du forteller så minner dette mye om Warhammer Fantasy Roleplaying Game (WFRPG). Et penn og papir rollespill som jeg spillte mye i mine yngre dager. Veldig kult. Gleder meg til å se hvordan dette blir!

Er vel dette spiller er basert på? ;)

Nope

Begge deler er Warhammer, men det er en drastisk forskjell på miniatyr-strategi-spillet "Mordheim" or penn-og-papir rollespillet "Warhammer Fantasy Roleplay".

Jeg ser frem til dette spillet, men jeg ville mye heller ha hatt en RPG satt i Warhammer settingen.

Man kan bruke miniatyrer i rollespillet også og det er ikke såå stor forskjell.

Sant, men det er jo ikke like regelsett. Det ene er ett strategi spill, det andre er ett rollespill. Så utenom å være satt i samme verden er det ikke så mange likheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...