Gå til innhold

E-SPORT: Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist at lag som Titan og iBUYPOWER ikke er blitt invitert, fordi de ikke kom til sluttspillet under Katowice. Andre amerikanske lag, samt lag som australske Vox Eminor vil ikke kunne kvalifisere seg til turneringen, dersom kvalifiseringen er lik som den forrige.

 

Forhåpentligvis vil de invitere flere lag i løpet av sommeren, slik DreamHack gjorde i forkant av Summer-turneringen. Det er sunt for scenen at flere abroad-lag deltar. Og Complexity er alene desverre ikke en god representant for ikke-europeiske lag, med tanke på deres resultater etter at Swag forlot laget til fordel for iBP.

 

Forhåpentligvis får vi med et norsk lag eller to. Derom lag som London Conspiracy og Expert-Gaming holder sammen i løpet av sommeren og trener mye, kan det godt tenkes at de kan klare å avansere fra de regionale kvalifiseringene. LC var ikke så langt unna i forkant av EMS i Katowice.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De skal invitere et amerikansk og et Australsk lag i tillegg til de åtte beste fra Katowice. Sannsynligvis blir det iBUYPOWER og Vox Eminor, slik som sist.

 

De siste seks plassene går til europeiske lag som må kvalifisere seg online. Jeg tror ikke lag som Titan eller Natus Vincere skal få store problemer med å kvalifisere seg.

Lenke til kommentar

De skal invitere et amerikansk og et Australsk lag i tillegg til de åtte beste fra Katowice. Sannsynligvis blir det iBUYPOWER og Vox Eminor, slik som sist.

 

De siste seks plassene går til europeiske lag som må kvalifisere seg online. Jeg tror ikke lag som Titan eller Natus Vincere skal få store problemer med å kvalifisere seg.

Na´Vi glemte jeg av et sekund. De trenger selvsagt også å komme seg med.

 

Skjer litt interessante ting i CS-scenen i Asia også. Kanskje om en major eller to trenger man å inkludere dem i kvalifiseringen eller gi dem en invitasjon.

Lenke til kommentar

 

 

De skal invitere et amerikansk og et Australsk lag i tillegg til de åtte beste fra Katowice. Sannsynligvis blir det iBUYPOWER og Vox Eminor, slik som sist.

 

De siste seks plassene går til europeiske lag som må kvalifisere seg online. Jeg tror ikke lag som Titan eller Natus Vincere skal få store problemer med å kvalifisere seg.

Na´Vi glemte jeg av et sekund. De trenger selvsagt også å komme seg med.

 

Skjer litt interessante ting i CS-scenen i Asia også. Kanskje om en major eller to trenger man å inkludere dem i kvalifiseringen eller gi dem en invitasjon.

Da er det bare å heie på London Conspiracy og Expert-Gaming! Gud hvor gøy det hadde vært med et norsk lag her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...