Gå til innhold

ANMELDELSE: Spintires


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

''Jeg kan ikke huske å ha gått med på å slutte å leke med biler selv om jeg for lengst har blitt voksen og hvis du føler at det er mer modent å leke krig skulle jeg gjerne like å høre hvorfor''

 

Her lo jeg godt :D Har snust litt på dette og fikk enda mer lyst nå :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bare for å være pirkete, du bruker ikke kranen for å laste bilen i "Hardcore" noe mer enn du bruker den i "Casual". Selv står timetelleren litt over 40 nå, så jeg er vel det som kan defineres som hekta på det.

 

For øyeblikket er det kun støtte for xbox kontrolleren (eller ps3/4 via diverse programmer), men det skal komme støtte for ratt i en av de første store oppdateringene ifølge de offisielle forumene.

 

Også skal det irriterende kameraet få seg en justering :)

Lenke til kommentar

Herlig spill!

 

En ting som irriterer meg litt hvis jeg bruker 360 pad'n er at styringen virker litt merkelig. Skulle gjerne sett at det gikk an å justere følsomheten på aksen. Savner selvfølgelig også et cockpit-kamera og muligheten for å bruke ratt og pedaler.

 

Forøvrig er fysikken helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Går det an å spele dette med ratt og pedalar?

 

Ikke uten å bruke et tredjepartsprogram for å få ting til å fungere, men da blir det bare ratt, gass og brems, ikke clutch dersom dette hører til opsettet. Utviklerne har derimot lovet støtte til rattsett slik som G27 mm. i en senere oppdatering, siden så og si alle som har fulgt utviklingen siden kickstarter har etterspurt dette. De har også sagt noe om å få fungerende "1st person" inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er kravet til maskinvare?

 

Forrige grafikkortet mitt (Zotac GTX 570) dro det helt greit på middels settings, men intet annet spill kjørte det opp på så høye temperaturer som dette. Nåværende kort (ASUS GTX 770) drar det på full pupp uten så mye som et hikk.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette selv i går gjennom Steam, og det har vel aldri vært så koselig å kjøre seg fast i gjørma før nå.

Første oppdrag med å kjøre tømmer ble vel ganske tragisk, da jeg velta med fullt tømmerlass etter bare 10 meter. :p

 

Er det mulig å få et slags mini map istedet for dette kompasset så jeg slipper å trykke F1 for å se hvor jeg er til enhver tid?

Lenke til kommentar

Er det mulig å få et slags mini map istedet for dette kompasset så jeg slipper å trykke F1 for å se hvor jeg er til enhver tid?

 

Nei, det er litt av skjarmen.

Det du kan gjøre er å se på kartet å markere hvor du skal ved å klikke på kartet, da vil det vises på kompasset hvilken rettning du skal hele tiden.

Man kan sette mange markeringer etter hverandre, så man slipper å ta opp kartet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...