Gå til innhold

Så mye bedre er grafikken i Grand Theft Auto V på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt den samme grafikken vi ble servert som da Naughty Dog viste frem Uncharted 4... Men oppgradering er det definitivt.

Hmmm, håper de lager en rabattert utgave til oss som har PS3-versjonen fra før, for jeg gidder ikke kjøpe det på nytt til full pris.

Enig der. Jeg har fullført spillet på PS3. Hvis jeg skal betale full pris på PS4 så vil jeg ha en full ny story i det minste.

Lenke til kommentar

Er jeg lei meg for at jeg satt spillet på pause da jeg antok at det ville dukke opp til next-gen å pc? Næææh :D

 

Det så bra ut før men denne nye utgaven kommer til å gjøre byen og omgivelsene enda mer troverdig. Gleder meg veldig nå kjenner jeg!

Stoppet på rundt 50% av spillet jeg også. Ble så lei av den dårlige grafikken, hakkingen og low-framrate, at jeg sluttet å spille i håp om at det kom til PC. Og det gjør det faen meg. :D Gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For min del hadde jeg heller satt pris på bedre bildeflyt. PS3-versjonen hakker regelrett enkelte ganger. Jeg lever i håpet!

Kjøp det på PC og styr det selv :)

 

AtW

Seff, men inntil da... Det er jo bare en grunn til at jeg kjøpte det på PS3: Tilgjengelighet.

 

 

Ok, jeg forsto det som du levde i håpet om at bildeflyten skulle bli bedre på de nye versjonene?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...