Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Palcohol-Pancakes, fysj

420-Waffles, YESS, Ida-Joint approves :D

 

Det jeg selv elsket mest var uten tvil annonseringen av GTA5 til PC og nye gen konsoller. Har spilt mye single player og online med venner så siden man kan fortsette fra den levelen man er kommet til online blir jeg absolutt å kjøpe det til PC å fortsette på levele der. Har bestilt intel sin nye i7 4790K CPU for å gå ilag med GTX 780n jeg allerede har så jeg gleder meg virkelig til å se dette på PC. Spessielt siden det det er en remaster og ikke en direkte port. Forrige generasjon med 360 var HD transfers meget populært. Har ingenting imot at det kommer flere HD remasters av skikkelig gode spille. Kjøper gjerne HD Remaster av Red Dead Redemption til PC.

 

Ellers elsket jeg nye traileren av MGS5, har sangen til den nå på winamp playlisten min. Ellers kan jeg nevne at jeg virkelig gleder meg til Far Cry 4, Mortal Kombat X, The Last of Us Remastered, Batman Arkham Knight.

 

Annonseringen av Dead Rising 3 til PC gjorde at jeg kan utsette å kjøpe Xbox One en stund til. Var egentlig planen om å kjøpe i år for å spille årets COD sammens med en kompis siden vi ikke ble å spille ghost ilag, men var mindre imponert over Advanced Warfare enn ghost ettersom det minte meg for mye om crysis enn cod. Eneste grunn jeg jeg ser nå til å kjøpe Xbox One er for det nye Crackdown og Quantum Break.

 

Noe jeg hadde håpet å se mer av i år på E3 var Oculus Rift, spessielt siden releasen av Development Kit 2 skal ifølge original dato være ganske nær. Er fortsatt usikker på om jeg har lyst å satse på denne, men om den ferdige versjonen ikke kommer før 2016 f.eks så går jeg mest sannsynlig til innkjøp av den. Spessielt siden prisen er rundt 1/4 / 1/5 av prisen av en ny TV.

Lenke til kommentar

Noe jeg hadde håpet å se mer av i år på E3 var Oculus Rift, spessielt siden releasen av Development Kit 2 skal ifølge original dato være ganske nær. Er fortsatt usikker på om jeg har lyst å satse på denne, men om den ferdige versjonen ikke kommer før 2016 f.eks så går jeg mest sannsynlig til innkjøp av den. Spessielt siden prisen er rundt 1/4 / 1/5 av prisen av en ny TV.

 

Jeg så at til og med Miyamoto hadde på seg Oculus-headset :D Men ikke se bortifra at Oculus Rift endrer litt på planene nå etter oppkjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...