Gå til innhold

KOMMENTAR: Sony på E3 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med det som sies her. Sånn som det ble så var presentasjonene til MS og Sony veldig jevne, men der MS virket å kjøre 110% så fikk man inntrykk av at Sony ennå hadde forbedringspotensiale. Hadde de kortet pratet litt mer inn så ville det vært enklere å følge med, og de ville hatt den soleklart beste presentasjonen.

 

Gleder meg veldig til PS TV kommer. Den kan faktisk bli et friskt pust for Vita, og hele PS-økosystemet som helhet.

Lenke til kommentar

Ser stadig styggere ut for fremtiden til PS vita. At de forandret navnet på Vita tv til PS tv er forståelig, men også litt symptomatisk på den stadig dalende interessen også innad i Sony, noe den nesten totale uteblivelsen av spill til vita også vitnet om.

Ser stadig lysere ut etter min mening. Streame-funksjon og flere spill har ihvertfall fått meg til å kjøpe en.

Lenke til kommentar

Vanskelig for menn å identifisere seg og skaffe immersion ved å spille som en kvinne i et spill, ikke rart at nesten alle er menn. That being said så liker jeg selv best å spille kvinnelig character for the constant visual booty&tits.

 

Men vil ikke det du sier også bety at det er vanskelig for kvinner å identifisere seg og skaffe immersion ved å spille som en mann i et spill? Nå er ca 50% av spillere kvinner.. Jeg tror det er mange utviklere som ikke tør å kjøre på med kvinnelige hovedroller. De venter vel på at andre skal gjøre det for å se hva som skjer med salgstallene. Uansett.. Liker å kunne velge mellom enten være mann eller kvinne. Fint at det ikke er forhåndsbestemt. Veldig fint med Fallout og Elder Scrolls serien sånn sett..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Vanskelig for menn å identifisere seg og skaffe immersion ved å spille som en kvinne i et spill, ikke rart at nesten alle er menn. That being said så liker jeg selv best å spille kvinnelig character for the constant visual booty&tits.

Men vil ikke det du sier også bety at det er vanskelig for kvinner å identifisere seg og skaffe immersion ved å spille som en mann i et spill? Nå er ca 50% av spillere kvinner.. Jeg tror det er mange utviklere som ikke tør å kjøre på med kvinnelige hovedroller. De venter vel på at andre skal gjøre det for å se hva som skjer med salgstallene. Uansett.. Liker å kunne velge mellom enten være mann eller kvinne. Fint at det ikke er forhåndsbestemt. Veldig fint med Fallout og Elder Scrolls serien sånn sett..

 

 

50% av spillere er ikke kvinner, med mindre du regner med facebook spill og mobilspill som spillere med i den statistikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...