Gå til innhold

SNIKTITT: Homefront: The Revolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

for meg kan det se ut som det kan bli like bra som Metro Last light, og littt samme stil. hvis ikke bedre. gleder meg!

 

og bra at det ikke er Ubisoft som lagde det, for da hadde ne nedskalert grafikken på pc...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Rart. I 2012 sa Crytek at de kun kom til å satse på F2P og online.

 

ja....

men de skal komme med et F2P spill også da... et Lol, DOTA lingnenede spill.

Lenke til kommentar

Kanskje Crytek kan feire 12- års dagen (siden de lagde et halvveis bra spill sist) med et nytt halvbra spill. Jeg er lite imponert over det de har gitt ut siden første halve Farcry 1, med Crysis 2 som kanskje er oppe og lukter på gjennomsnittlig.

Forsiktig optimist.

 

Synes du virkelig at Crysis(+warhead) var så dårlige?

Lenke til kommentar

"Her er omgivelser ødelagt, statuer revet ned og overvåkningskameraer montert overalt"

 

Helt likt som USA er i dag altså :p

 

Syntes det første Homefront var ganske så grei skuring, men etter det jeg husker så var det vel ingen spesielt god forklaring på hvordan de overmannet 300millioner bevæpnede amerikanske sivile.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...