Gå til innhold

Microsoft varsler nye Windows-telefoner fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et hybridbrett med fullversjonen av Windows 8.1 som jeg er veldig fornøyd med. App-utvalget er imidlertid til å fnyse av (selv om det ikke er riktig så ille som mange skal ha det til), og hadde det ikke vært for muligheten til å kjøre vanlige programmer hadde jeg ikke giddet. Hadde med andre ord ikke kjøpt brett eller mobil med RT eller Mobile.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Har et hybridbrett med fullversjonen av Windows 8.1 som jeg er veldig fornøyd med. App-utvalget er imidlertid til å fnyse av (selv om det ikke er riktig så ille som mange skal ha det til), og hadde det ikke vært for muligheten til å kjøre vanlige programmer hadde jeg ikke giddet. Hadde med andre ord ikke kjøpt brett eller mobil med RT eller Mobile.

 

Jeg har begge deler og er stor fornøyd. App-utvalget for RT er ikke det helt store, men app-utvalget for Windows Phone mener jeg nå er bra nok til at det ikke er noe hinder for å velge Windows. Du får kanskje ikke den samme bredden innen fart-buttons og flashlight apper som Android har, men det synes jeg egentlig er et pluss :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...