Gå til innhold

SNIKTITT: I denne pulten skjuler det seg noe spesielt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig lite plass til å hvile underarm og albue, dette er oppskriften på langtidsplager i ledd, sener og muskler. Ser heller ikke ut til at høyde kan justeres. Å titte oppover på skjermen er jo også en garanti for muskelproblemer i nakken. Her var rett og slett alt feil.

 

Terningkast 0.

Endret av Saftis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"I denne pulten skjuler det seg noe spesielt"

 

Hva da, svigermors undertøy elns.?

 

Ellers artig artikkelinnhold, kun en noe suspekt overskrift :)

 

Jeg vil heller ha en stor touchskjerm integrert i et bord. Slik at man kan spille brettspill og slikt med kompiser. Hvor blir det av disse utopiske tingene. Til nå virker det som om alt som har kommet denne veien har endt opp på museum før det har nådd publikumet de er designet for.

Endret av G
Lenke til kommentar

Er det ikke på tide å legge denne død nå? Må da være fjerde eller femte saken dere kjører på denne.
Den ser ut som en barneleke, er stygg som juling, har mildt sagt keitete løsninger for det aller meste og er mildt sagt et ergonomisk mareritt.
Om voksne mennesker blir rammet av galskap i gjerningsøyeblikket og kjøper den greia der kommer de til å ende opp med rimelig seriøse plager over tid.

Hva med en artikkel om, eller anmeldelse av Red Harbingers Cross Desk? Eller til og med Paradise Computer Desk eller en VertDesk, sistnevnte er faktisk laget spesifikt for å gi ergonomiske vinninger i motsetning til hva Lian Li stiller med.

Det finnes så mye som fortjener mer oppmerksomhet enn dette rælet fra Lian Li. Er helt sinnssvakt at de har falt fra å lage enkle og stilrene kabinetter til dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kule greier, men lite brukervennlig. Denne skuffvarianten er ikke no nyskapning. Ble solgt haugevis av slike pulter for 20år siden. Alle var ukomfortable å sitte å jobbe ved. Utstrakt musearm på veldig mange. Så for min del er disse kabinettpultene en epic fail selv før de engang er priset i Norge. Synd, for konseptet med å ha maskinen integrert er kult. Gi meg en TV benk hvor jeg kan integrere en HTPC, UTEN alt av flashy lys etc. Ett funksjonelt møbel. Da kunne man kjøpt no slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...