Gå til innhold

The Witcher 3-datoen er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta pengene mine CD Project Red
Dette blir bra. Jeg har pre-ordret alt for mye dritt i siste årene, men dette har jeg troa på. Om dette feiler så gir jeg opp alt som har med spill å gjøre. Da mister jeg alt håp, og blir et fortapt vitne til atter en bransje som kun bryr seg om penger og atter penger.
I tillegg så skal de ha Kudos for at PC versjonen slippes uten DRM.

 

Det var ikke så mye ingame i dette klippet, men det lille som var der holdt lenge for min del. Ser frem til en fyldig presentasjon på E3.

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke et ord om GOG?! Grrrrrrr!

 

Spillet kan altså allerede forhåndsbestilles på GOG, med masse ekstrastæsj.GOG får også ekslusivt innehold om noen er opptatt av sånt.

 

http://www.gog.com/thewitcher3/en#

 

Kan ikke si jeg ble altfor imponert over traileren. Standard klisjefylt fantasy, overdreven bruk av bloom, og halvparten av traileren er mellomsekvenser som er rendret på forhånd. Men, kommer til å kjøpe uansett etterhvert for å støtte GOG og DRM-fri spilling. Finnes garantert verre spill som kommer ut i 2015.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

damn gleder meg bare mer å mer.! 2ern var fantastisk! bortsett fra den slåssinga den var helt på tryne.. håper de lager den annerledes denne gangen :) men regner med cd prosjekt red lever opp til forventingene.. blir nok å maxa ut på pcn min!! årets spill 2015 uten tvil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager at jeg blir i Trolle modus men Witcher 2 var en stor skuffelse for meg, føltes som et rent a til b konsoll spill der friheten var utrolig begrenset, minnet mer om Gods of War en et fritt RPG. Her tenker jeg hele veien i forhold til Witcher 1, serien tok feil vei for min del (på samme måte som Dragon Age)

Brent meg på direkte kjøp før også (Oblivion) så denne gangen skal jeg være litt forsiktig med direkte kjøp, finne ut om de pensler inn på "seriøse Pc gamere" eller et allround familie\konsoll marked for å selge mest mulig.

Men håper jo på at det tør å ta steget tilbake til Witcher 1 muligens helle litt mot spillmekanikken til Dark Souls :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Beklager at jeg blir i Trolle modus men Witcher 2 var en stor skuffelse for meg, føltes som et rent a til b konsoll spill der friheten var utrolig begrenset, minnet mer om Gods of War en et fritt RPG. Her tenker jeg hele veien i forhold til Witcher 1, serien tok feil vei for min del (på samme måte som Dragon Age)

 

Brent meg på direkte kjøp før også (Oblivion) så denne gangen skal jeg være litt forsiktig med direkte kjøp, finne ut om de pensler inn på "seriøse Pc gamere" eller et allround familie\konsoll marked for å selge mest mulig.

 

Men håper jo på at det tør å ta steget tilbake til Witcher 1 muligens helle litt mot spillmekanikken til Dark Souls :)

 

Hehe, må bare beklage altså. Ikke meningen å le av deg. Skulle heller ledd med deg. Men her var det voldsomt mye rart :D God of War? Seriøst? Og "seriøse PC gamere" og familie/konsoll marked? :D

 

Igjen beklager. Ikke pent å le av andre. Men her synes jeg det må være litt lov :)

Lenke til kommentar

Din passive aggressivitet å forsøk på provokasjon er å ta å føle på. Før gjerne på et pr smileys til, jeg vet du kan finne fler om du vill.

 

Da du faktisk ikke har noen poenger i ditt svar eller noen annen mening en å provosere, er det null poeng i å la deg få "napp".

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Noen som vet hva slags musikk som ble spilt i traileren?

 

Musikken skal visst være: "This particular track was composed by Marcin Przyby?owicz & Percival". I følge en hemmelig beskjed på slutten av videon som jeg virkelig sliter med å se men hvis det er riktig så kan man se mer hva den sier her: http://techraptor.net/2014/06/05/new-witcher-3-wild-hunt-trailer-hidden-message/

 

Den hemmelige beskjeden nevner blant annet kamper fra hesteryggen, avstandsvåpen, undervanns utforskning, segling og hestekappløp. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...