Gå til innhold

Batman: Arkham Knight utsettes til 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Nei jeg må ta å begynne på denne spill serien, har noen av spillene

 

Håper ikke dem utelater dlc på dette spillet slik som på den andre

Lenke til kommentar

 

Nei jeg må ta å begynne på denne spill serien, har noen av spillene

 

Håper ikke dem utelater dlc på dette spillet slik som på den andre

 

Dette kommer ikke til Nintendo konsoller, så du kan nok fint regne med DLC støtte for PC/PS4/One.

Host, host, Mario Kart 8 har DLC. Grunnen til at Nintendo tradisjonelt ikke har drevet med DLC, er fordi konsollene deres ikke har hatt lagringsplass til det, ikke fordi det er noe de ikke kunne tenkt seg å gjøre. Alle nintendo-fanboysene kan komme seg ned av sin høye hest.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nei jeg må ta å begynne på denne spill serien, har noen av spillene

 

Håper ikke dem utelater dlc på dette spillet slik som på den andre

Dette kommer ikke til Nintendo konsoller, så du kan nok fint regne med DLC støtte for PC/PS4/One.

 

Virkelig? Wow tok ikke lange tiden før spill selskapa starta å droppe wii u

 

 

 

Nei jeg må ta å begynne på denne spill serien, har noen av spillene

 

Håper ikke dem utelater dlc på dette spillet slik som på den andre

Dette kommer ikke til Nintendo konsoller, så du kan nok fint regne med DLC støtte for PC/PS4/One.

Host, host, Mario Kart 8 har DLC. Grunnen til at Nintendo tradisjonelt ikke har drevet med DLC, er fordi konsollene deres ikke har hatt lagringsplass til det, ikke fordi det er noe de ikke kunne tenkt seg å gjøre. Alle nintendo-fanboysene kan komme seg ned av sin høye hest.

 

Velkommen:

 

Nå var det ikke det jeg siktet til. DLC ble fullstendig dropper til det forrige Batman spillet til Wii U etter det jeg husker. Men nå kommer jo ikke tittelen til Wii U engang, så det er ikke så mye å diskutere egentlig :p

Jeg syns det er teit dem ikke byr ut til ps3 og xbox 360, de begge klarer jo å takle god grafikk. Bare se på just cause 2, halo 3, uncharted 3 og ikke minst det spillet med best grafikk noensinne ff13:) Banjo kazooie hadde god grafikk med men siden det er tegnefilm aktig tells det vell ikke

 

Personlig kunne jeg tenkt meg dette på 3ds:)

)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Syns det er helt topp at de dropper de gamle konsollene, helst raskest mulig. Da får utviklerene utnytte kraften i de nye konsollene langt bedre, og slippe å tenke på de gamle maskinene.

Jeg syns ikke xbone og ps4 er veldig dårlige og har knapt noen spill vært å spille, derfor så mange tviholder på de gamle maskinene. Jeg skulle helst sett at de fortsatte å lage slike spill til xbox 360 og ps3 helt til dem har kommet ut med noen skikkelige gode spill verdt å kjøpte til ps3 og xbone

 

360 og ps3 er ganske kraftige vist du ser på spill som uncharted 3 og final fantasy 13

Lenke til kommentar

Ser du ikke litt ironien i det du skriver?

 

Men ja, jeg er helt enig i med deg at det som har kommet til nå ikke er helt de store greiene å skrive hjem om :) Det er veldig tydelig at konsollene ble forhastet ut på markedet og spillene henger enda igjen i fra forrige generasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...