Gå til innhold

Asus har røpet lanseringsdato for sin lynraske spillskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"oppdateringsfrekvens som med et tastetrykk på siden av skjermen kan stilles opp fra 60 Hz til 120 Hz" Dette hørtes jo litt merkelig ut. Gir ingen mening ift Gsync aktiivert. Høres ut som et billig triks. Håper det er ekte 120/144hz vi snakker om..

Lenke til kommentar

"oppdateringsfrekvens som med et tastetrykk på siden av skjermen kan stilles opp fra 60 Hz til 120 Hz" Dette hørtes jo litt merkelig ut. Gir ingen mening ift Gsync aktiivert. Høres ut som et billig triks. Håper det er ekte 120/144hz vi snakker om..

Såklart er det det. Har jo ingenting med GSync å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om det stemmer at denne vil ligge på 6500,- er det bare å glemme.

2560x1440, Gsync, 144hz, 8 bit TN-panel, 27 tommer. Forventet du at den skulle koste mindre? Haha.

 

Hehe, ikke sant. Selv så er jeg 99% sikker på at jeg skal ha denne skjermen, og det til tross for prisen og at jeg har null bruk for G-sync siden jeg har en Radeon R9 290 i PC-en, pytt pytt. Jeg lurer likevel litt på hvor mye ekstra skjermen koster på grunn av innebygget G-sync, noen som vet?

Lenke til kommentar

Er jo bra med å kunne endre refresh raten på fluen sånn at de kan øke prisen litt til.

 

Hva er vitsen? Kan den ikke heller få en kraftig prosessor som gjør om alt innhold til høyeste frekvens som skjermen kan vise fram (OMG: til en hver tid) ?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Om det stemmer at denne vil ligge på 6500,- er det bare å glemme.

2560x1440, Gsync, 144hz, 8 bit TN-panel, 27 tommer. Forventet du at den skulle koste mindre? Haha.

 

Sweclockers skriver at skjermen får en veiledende pris på 7990 svenske kroner. Dersom det stemmer, og skjermen ender på 8-8500 kroner her i landet så må jeg si at det er veldig drøyt, og jeg skal i alle fall ikke forhåndsbestille til den prisen...

 

Enligt preliminära uppgifter anländer Asus ROG Swift i juli månad till det rekommenderade priset 7 990 kronor inklusive moms.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

 

 

Om det stemmer at denne vil ligge på 6500,- er det bare å glemme.

2560x1440, Gsync, 144hz, 8 bit TN-panel, 27 tommer. Forventet du at den skulle koste mindre? Haha.

 

Sweclockers skriver at skjermen får en veiledende pris på 7990 svenske kroner. Dersom det stemmer, og skjermen ender på 8-8500 kroner her i landet så må jeg si at det er veldig drøyt, og jeg skal i alle fall ikke forhåndsbestille til den prisen...

 

Enligt preliminära uppgifter anländer Asus ROG Swift i juli månad till det rekommenderade priset 7 990 kronor inklusive moms.

 

 

Om prisen blir 7990 i Sverige, så er det vel mer sannsynlig att den Norske prisen blir lavere

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...