Gå til innhold

Mortal Kombat X er kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Injustice var solid det , så jeg har trua.

Ikke glem at Injustice i tillegg til å være et knallbra spill også var ganske filmatisk. Jeg vil tro MKX blir en videreføring av Injustice, bare satt til MK-universet. Det betyr svært bra slossing, enkelt interaktivitet på arenaene (som å trykke en tast på rett sted for å rive ned en vannledning og spraye fienden med den) og så videre. Og selvsagt langt flere fatalities. Kan nesten ikke bli feil dette her. ;) Eneste jeg håper er at de kutter ned på de intro-filmene til hver karakter, og spesielt de super-angrepene. Å ha Superman kaste en fyr opp i verdensrommet og slå ham så hardt at han flyr gjennom jorden er morsomt nok, men man blir for lei en sånn cutscene på over ett minutt eller to i hver eneste kamp.

 

Btw Injustice 2 er også mer eller mindre bekreftet. Hadde ikke hatt noe imot om MKX hadde en liten teaser for et nytt Mortal Kombat vs DC Universe, og spesielt om MKvsDC 2 hadde brukt motoren fra Injustice og/eller MKX. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Men Injustice var solid det , så jeg har trua.

Ikke glem at Injustice i tillegg til å være et knallbra spill også var ganske filmatisk. Jeg vil tro MKX blir en videreføring av Injustice, bare satt til MK-universet. Det betyr svært bra slossing, enkelt interaktivitet på arenaene (som å trykke en tast på rett sted for å rive ned en vannledning og spraye fienden med den) og så videre.

Nu var vel Injustice sin filmatiske atmosfære bare en videreføring av det vi så i Mortal Kombat 9 :p Men ja, håper de fortsetter med en bra singleplayer kampanje.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

 

Men Injustice var solid det , så jeg har trua.

Ikke glem at Injustice i tillegg til å være et knallbra spill også var ganske filmatisk. Jeg vil tro MKX blir en videreføring av Injustice, bare satt til MK-universet.

 

 

Injustice var jo en videreutvikling av MK9, og det er akkurat det jeg mener at de må fortsette med, i stedet for å ta ruten de gjorde før "rebooten" som MK9 på en måte var. dvs peise på med tullemoduser og håpløse enspillerkampanjer. MK9 var back to the basics, og det funka bra.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Håper de har kortere combos i MK10. MK9 hadde dritlange combos og det hjelper ikke med combo breaker.

 

Ifølge min mening er Street Fighter 4 det mest balanserte spillet av moderne spill der man ikke dør av 2 combos.

 

Greit med combos, men når det blir for langt. Så spillet altfor ubalansert. Den første som lander komboen først vinner og det er jo bare lameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Lenke til kommentar

Tja, jeg gikk fort lei SF4 etter å ha spilt MK9, Dead or Alive 3DS og Injustice. SF4 er rett og slett for tregt. De beveger seg for sakte, angriper for sakte og har for kjedelige special moves. Synes nå jeg, da.

 

Mortal kombat er brainless kombos. Lander du kombos har rett og slett vunnet gamet.

 

Mortal Kombat og Marvel Vs Capcom. Begge spillene har idiotisk lange combos.

 

Å ha combos som tar 90%%%%%% hit points er jo helt braindead.

Lenke til kommentar

 

Mortal kombat er brainless kombos. Lander du kombos har rett og slett vunnet gamet.

Selvsagt. Er jo derfor MK9 er første spillet i serien som er "godkjent" som kompetitivt slossespill på linje med Street Fighter osv. At det er knallbra mekanikk som fokuserer på dyktighet har jo ingenting å si. :roll:

Mortal Kombat er så kompetivt at ingen har konkurranser for det lenger. I Norge kan jeg godt bekrefte at det finnes ingen konkurranser for Mortal Kombat, men kun for Starcraft, League of Legends, FiFa, Counterstrike og Dota 2 :)

 

Det ser ut til at PC gaming dominerer i Norge.

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...