Gå til innhold

Lanseringsdatoen for iPhone 6 kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n

Lenke til kommentar

Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n

 

Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!

For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2.....

Lenke til kommentar

 

Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n

 

Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!

For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2.....

Størrelsen?????
Lenke til kommentar

 

 

Hah, det er jo bra iPhone lanserer en ny mobil vært år.... Skal tro hva denne vill koste? Med tanke på at prisen steg betraktelig mer på iphone 5 etter 4 s.... Blir vell oppe i mot drøye 7-8 tusen nå.... Fordi de skal vist ha større skjærm? jaja, jeg forholder med til Z2'n

 

Enig. Er ikke kjempe motstander mot iPhone, men jeg skjønner ikke hvorfor folk velger iPhone når de kan få mye bedre mobiler for nesten samme pris!

For eks. HTC One M8, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2.....

Størrelsen?????

http://bit.ly/U6u7aL

Lenke til kommentar

Det er ikke mange Android topmodeller i iPhone størrelse for de som foretrekker det slik, Sony er begynt å tenke i riktig retning, og det skal de ha skryt for :)

 

Men nå er det som sagt mer en hardware og specs som teller når det kommer til mobil preferanser hos den enkelte. Mange her inne ser kun ut til å låse seg rundt dette med spesifikasjoner, men glemme alt annet.

 

Jeg er selvsagt for en IPhone modell med flere størrelser, de som sverger til 4" bør ikke glemmes av den grunn. Men en 4,5" og 5-5" bør gjøre iPhone aktuelt for svært mange vil jeg tro. Så lenge prisen ikke er helt idiot vel og merke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...