Gå til innhold

GUIDE: Wolfenstein: The New Order (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg er helt enig i konklusjonene dine.

 

AMD-maskinen:

High gir 750 Ti best value, og det er tett i toppen, men R270X er jo så å si like høyt oppe. For et kort som er vesentlig billigere er dette verdt å nevne. GTX770 koster 64% mer enn R270X, men nevnes ikke med et ord.

Egen1 er det kun 290 som holder seg, og GTX770 klarer bare å prestere på samme nivå som 270X. Nok en gang er 270X et bedre kjøp.

 

Intel-maskinen:

Egen1: 270X holder tritt med GTX770 nok en gang, 290 holder seg bra igjen.

Egen2: Samme her.

 

Så nevner du GTX780 som jeg ikke ser i grafene i det hele tatt. Hvor er den når du nevner det i teksten under?

 

Jeg synes testen her er mangler grafer, bærer preg av fanboyisme og har vesentlige mangler. Det er ingen linker til AMD-kortene, kun Nvidia.

Endret av Malevolence
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei og takk for tilbakmelding!

 

Når det gjelder hvilket kort som skal kåres til vinner har vi kjørt et litt hardt løp på at det skal være det rimeligste kortet som oppnår det vi er ute etter. Nesten holder ikke her med andre ord. Forøvrig er jeg ening i alt du sier om AMD-maskinen :)

 

Produktnavnene på den siste grafen hadde dessverre forsvunnet, men det er ordnet opp i nå. Der ser vi GTX 780 helt i tet, med både det dyrere R9 290X og det rimeligere R9 290 rett under. AMD-kortene greier nesten å tukte GTX 780, men bare nesten. Vi må nesten kåre én vinner, og det blir her GTX 780.

 

Ellers anbefaler jeg at du ser på de tidligere spillguidene om du føler at det er snakk om forskjellsbehandling. Den ene gangen kan det være AMD-kort som stikker av med storeslem, mens det andre ganger er Nvidia-kort. Uten å være skråsikker så tror jeg faktisk at R9 270X er det kortet som har blitt anbefalt flest ganger til nå, så jeg kjenner meg ikke helt igjen i akkurat denne kritikken :)

 

Grunnen til at det bare er Nvidia-kortene som har fått lenker er nettopp fordi det er de kortene som har blitt utnevnt som vinnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...