Gå til innhold

Denne mini-PC-en ser ut som en ball


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal finne meg i at den ser finurlig ut.

Likevel mener jeg at en kule ikke hører med i pc-industrien da formen bidrar til dårlig volumutnyttelse i forhold til kjøleløsning, kretskortlayout og plassering.

En eller annen form for prisme er et mye bedre valg da plassen internt kan utnyttes mye bedre, samt at eksterne dimensjoner kan ta mindre plass i samme slengen.

Likevel er smaken som baken, og for de som ikke har store behov eller ikke ønsker en plass- og ytelseseffektiv maskin fremfor en som ser "uvanlig" ut må gjerne slå seg løs. For min egen skyld ville jeg heller barbert og malt en tennisball og satt den oppå en litt mer gjenomtenkt mikropc.

Zotac har også andre maskiner som for eksempel kan monteres på baksiden av en tv og ikke er i syne i det hele tatt uten at det gå på bekostning av ytelse. Da kan man fremdeles legge en tennisball på bordet og ha noe rundt, og heller ikke være redd for at hunden misforstår pcen med en leke.

Til slutt en liten vits:
Student: "The dog ate my homework."
Teacher: "Bullshit. All your assignments are on computers"
Student: "But the dog ate my pc."
Teacher: "How can a dog eat a pc? It bears no reseblance to a dog toy!"
Student: "ORLY. *shows picture of a Zotac Zbox Sphere OI520.*"
Teacher: "..."

Endret av Randominated
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordelen med den runde formen er jo at man sparer skrivebordsareal. Og med fiks ferdig trådløskort og blåtann innebygget, behøver man strengt tatt bare å koble i strømkabelen/adapteret. Jeg har sansen for ideen, men hvorfor den skal lyse blått som en pokemon-ball er helt tapt for meg. Håper den har noen bios innstillinger for å justere den blå glorien, eller at den ikke er for påfallende (glorete).

d287a97c1b.jpg

Endret av rockPaperScissors()
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...