Gå til innhold

HTC One M8 kommer i både en dyrere og en billigere utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten kunne det godt nevnes spesifikasjonene på Prime-modellen. Spesielt med tanke på at Ace får sine specs nevnt.

HTC One Prime skal visst (i følge evleaks) få "P.P.P.P.S. As expected, the Prime in M8 Prime refers to the components: Snapdragon 810 (4 x 2.5GHz), 5.5" WQHD, 3GB RAM."

Lenke til kommentar

Forresten kunne det godt nevnes spesifikasjonene på Prime-modellen. Spesielt med tanke på at Ace får sine specs nevnt.

HTC One Prime skal visst (i følge evleaks) få "P.P.P.P.S. As expected, the Prime in M8 Prime refers to the components: Snapdragon 810 (4 x 2.5GHz), 5.5" WQHD, 3GB RAM."

 

Ok, NOPE - skulle visst være Snapdragon 805.

MEN den blir visst vanntett, for å måle seg med Sony og Samsung. ... Sier EvLeaks.

Jeg har egentlig aldri fulgt med på EvLeaks på twitter, men der var det jammen mye ... rykter!

Hvor mye av det jeg har skrevet til nå bør jeg egentlig ta for god fisk???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg fikk min M8 i går, og har åtte andre HTC, inkludert M7 og One X+. Det de nye telefonene deres mangler er minne, minne og minne. Gi maskinen 128 GB, først som sist.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min M8 i går, og har åtte andre HTC, inkludert M7 og One X+. Det de nye telefonene deres mangler er minne, minne og minne. Gi maskinen 128 GB, først som sist.

 

ja det er litt pinelig at det år 2014 fortsatt slippes highend mobiler med kun 16gb lagring.

 

16-32gb var vanlig for highend telefoner 4-5 år siden da mobilene hade singlecore 400mhz cpu og 128mb ram.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min M8 i går, og har åtte andre HTC, inkludert M7 og One X+. Det de nye telefonene deres mangler er minne, minne og minne. Gi maskinen 128 GB, først som sist.

 

Enig. Har bestilt 128GB minnekort til min. Fint når man f.eks. bruker offline lister for Wimp HiFi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...