Gå til innhold

MSI slipper kraftig alt-i-ett for spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite vits med høy oppløsning, når PCen er så slank at den må bruke kort for bærbare. Mer enn full HD betyr bare lavere kvalitet i spill uansett, så er jo bortkastet med høyere oppløsning.

 

Men 8 Gb VRAM?, er det snakk om delt RAM med prossesor (som jeg ikke trodde var på plass enda). Eller er det bare en skrivefeil? Selv ikke GTX 780 Ti er i nærheten av 8GB, og på det kortet vil det jo bare være bortkastet med 8.

Lenke til kommentar

Men 8 Gb VRAM?, er det snakk om delt RAM med prossesor (som jeg ikke trodde var på plass enda). Eller er det bare en skrivefeil? Selv ikke GTX 780 Ti er i nærheten av 8GB, og på det kortet vil det jo bare være bortkastet med 8.

Ikke en feil, 880M har 8 GB VRAM. Sannsynligvis er det for å skape en synlig forskjell mot 780M sine 4 GB

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på støynivået på denne. Viftene på gaminglaptop bråker mye men her er det godt med plass til ordentlige kjøleløsninger *om* de har gjort det riktig?

 

Vet ikke helt dét, ASUS sin ROG serie har blitt helt stille, det er ihvertfall tilfellet for min 2012-modell.

Et 880M kort utvikler riktignok en god del mer varme enn det 660M kortet jeg har, men fortsatt, med størrelsen på det chassiet må de vel ha klart å få til en god løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...