Gå til innhold

Har du prøvd Googles Rubiks kube?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var litt dårlig gjennomført, vridningene funket ikke alltid og rotere den rundt virket kun 1/5 ganger.

 

164 moves. Time 05:42

 

Litt vrient å løse den når man ikke har den i hendene :)

Enig! Hos meg ligger algoritmene i hendene men ikke i hodet.. Måtte tenke litt :p

 

Ja, samme her. :p

 

Da jeg holdt på kom jeg ned i 50 sek. Men jeg utførte den ganske tungvint med "blokk for blokk".

 

 

Hva ligger dere på til vanlig da? :p

 

Brukte 114 moves og 8 minutter med touch

Under 2 min til vanlig :)

Lenke til kommentar

 

Liker den bedre i fysisk form ja. Men min er temmelig dårlig og hekter seg opp hele tiden. Tror ikke engang de raskeste kunne løst den under 2-3 minutt.

obs. Måtte redigere innlegget. Skjønte nå du mente den i google. Den var treig, ja :)

 

Nei, jeg mente den jeg har fysisk. Vel, mulig noen kunne løst den raskere men seriøst den er helt forjævlig. Den er tross alt fra 80-tallet og uansett hvordan du vrir den så hekter den seg opp stort sett hver gang du skal snurre på noe.

Lenke til kommentar

 

 

Liker den bedre i fysisk form ja. Men min er temmelig dårlig og hekter seg opp hele tiden. Tror ikke engang de raskeste kunne løst den under 2-3 minutt.

obs. Måtte redigere innlegget. Skjønte nå du mente den i google. Den var treig, ja :)

 

Nei, jeg mente den jeg har fysisk. Vel, mulig noen kunne løst den raskere men seriøst den er helt forjævlig. Den er tross alt fra 80-tallet og uansett hvordan du vrir den så hekter den seg opp stort sett hver gang du skal snurre på noe.

 

Skjønner. Høres knotete ut, ja. Du kan prøve å smøre den med noe slik at det blir lettere å vri, men hvis den er fra 80 tallet er det nok veldig slitt, som jeg vil tro er hvorfor den hekter seg opp.

 

Teknikkmagasinet har noen bra rubiks kuber, hvis du vil skaffe deg en litt nyere. Hadde vært spennende å se hvor fort du kan løse en som ikke hekter seg.:)

Lenke til kommentar

Har lyst på en ny kube egentlig, men det blir nok en annen versjon enn den originale. Synes den glir litt dårlig. Men finner ikke helt ut hvor jeg skal bestille fra :)

Hvis du skal kjøpe fysisk i butikk så dra innom en bokhandel, eller teknikkmagasinet hvis du har en i nærheten. :)

 

Litt usikker på hvor du kan bestille fra. Jeg visste om noen sider for noen år siden, men kommer ikke på hva de het.

Lenke til kommentar

Anbefaler http://www.amazon.com/Dayan-GuHong-Speed-6-Color-Stickerless/dp/B00419T56Q/ref=sr_1_1?s=toys-and-games&ie=UTF8&qid=1400789349&sr=1-1&keywords=Dayan+GuHong+3x3+Speed+Cube på det varmeste. Er sktremt behagelig å ha en kube uten klistremerker. Brukte denne lenge (har en venninne som låner den nå) og har akkuratt byttet over til Wulong, men denne er nok noe rask for nybegynnere. Rimelig "stille" cube og i motsetning til alpha V og en rekke andre.

Ligger på drøye 16 til vanlig :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...