Gå til innhold

Watch Dogs setter rekord i antall forhåndsbestillinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet viser vel egentlig perfekt hvorfor man aldri skal forhåndsbestille. 2-3 uker før spillet kommer ut lanseres informasjon om at spillet ikke kommer til å kjøre i 1080p/60fps.

 

Ser absolutt ingen grunn til å forhåndsbestille et spill som dette, det kan kun ende med skuffelse. Når spillet faktisk har kommet ut kan man ta en god avgjørelse basert på andmeldelser om det er verdt pengene.

 

Fortsatt må jeg si at jeg er veldig spent på dette selv. Skal selvfølgelig spille det på PC, og da jeg fikk det gratis gjennom nvidia sitt skjermkort-tilbud er jeg veldig avslappet fram til release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har selvfølgelig forhåndsbestillt dette som jeg gjør med dei fleste spilla jeg kjøper.

Bare sånn for å være sikkert på å gå på en smelli ny og ned og gi pengene dine til folk som ikke fortjener det? Merkverdig.

 

 

PS, beklager om det var ment som ironi, litt tidlig her enda, er kun på første kaffen :p

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Man vet kanskje ikke akkurat hva man får når man forhåndsbestiller.

 

Men det er helt ærlig ikke snakk om så mye penger at det vil ruinere noen som helst. Folk kjøper hus med mindre informasjon. Det er bare sunt å glede seg til noe, selv om det ikke alltid er verdt det.

Lenke til kommentar

Man vet kanskje ikke akkurat hva man får når man forhåndsbestiller.

 

Men det er helt ærlig ikke snakk om så mye penger at det vil ruinere noen som helst. Folk kjøper hus med mindre informasjon. Det er bare sunt å glede seg til noe, selv om det ikke alltid er verdt det.

 

Jeg er mer opptatt av om de fortjener pengene mine/våre jeg, det vet vi jo ikke før release så blir jo helt spesielt å betale for noe du ikke aner om fungerer enda. Håper bare for gudsskyld at de ikke har restriksjoner på anmeldelsene, det er da det virkelig begynner å lukte vondt.

 

Men, den tid den sorg, er forsiktig optimist inntil videre! :)

Lenke til kommentar

For en utrolig tabloid overskrift når det ikke stemmer i det hele tatt.

 

 


I tillegg skal spillet ha mottatt det høyeste antallet forhåndsbestillinger for nye merkevarer i hele bransjen hittil i år.

 

Hvor mange nye merkevarer er det egentlig som har kommet ut i år? Hvor mange ganger kommer det nye merkevarer i det hele tatt? Er nok ikke mange tusen kopier som skal til for å ta den rekorden.

Lenke til kommentar

Man vet kanskje ikke akkurat hva man får når man forhåndsbestiller.

 

Men det er helt ærlig ikke snakk om så mye penger at det vil ruinere noen som helst. Folk kjøper hus med mindre informasjon. Det er bare sunt å glede seg til noe, selv om det ikke alltid er verdt det.

 

Man kjøper for det første ikke hus med mindre informasjon (selv om informasjonsmengden der er latterlig lav), men mere sentralt, så er muligheten til å få mere informasjon meget begrenset. Forhåndsbestilling kan man lett unngå, man slipper å gi penger til drittprosjekter og folk som lyver, og man får mer ut av pengene sine. Og jaggu kan man ikke glede seg til det, selv om man ikke forhåndsbestiller også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Man kjøper for det første ikke hus med mindre informasjon (selv om informasjonsmengden der er latterlig lav), men mere sentralt, så er muligheten til å få mere informasjon meget begrenset. Forhåndsbestilling kan man lett unngå, man slipper å gi penger til drittprosjekter og folk som lyver, og man får mer ut av pengene sine. Og jaggu kan man ikke glede seg til det, selv om man ikke forhåndsbestiller også.

 

AtW

 

 

Man bruker sjeldent lang tid på å bestemme seg for et hus, eller en leilighet. Du har veldig begrenset informasjon, da takstmenn er stort sett ubrukelige. Om du tar deg tid finner du flust av informasjon om spill, ofte får man også mulighet til å prøve en beta først. Du får ikke prøvebo i et hus.

 

Det er ikke så vanskelig å dømme de dårlige prosjektene fra de gode, og når det er snakk om så lite penger som det er, er det ikke mye å tape. Klart om din lommebok allerede er presset, kan du fint unngå slike kjøp. Et spill får man alltids noen timer utav uansett (Om man liker sjangeren).

Lenke til kommentar

 

Man kjøper for det første ikke hus med mindre informasjon (selv om informasjonsmengden der er latterlig lav), men mere sentralt, så er muligheten til å få mere informasjon meget begrenset. Forhåndsbestilling kan man lett unngå, man slipper å gi penger til drittprosjekter og folk som lyver, og man får mer ut av pengene sine. Og jaggu kan man ikke glede seg til det, selv om man ikke forhåndsbestiller også.

 

AtW

 

 

Man bruker sjeldent lang tid på å bestemme seg for et hus, eller en leilighet. Du har veldig begrenset informasjon, da takstmenn er stort sett ubrukelige. Om du tar deg tid finner du flust av informasjon om spill, ofte får man også mulighet til å prøve en beta først. Du får ikke prøvebo i et hus.

 

Det er ikke så vanskelig å dømme de dårlige prosjektene fra de gode, og når det er snakk om så lite penger som det er, er det ikke mye å tape. Klart om din lommebok allerede er presset, kan du fint unngå slike kjøp. Et spill får man alltids noen timer utav uansett (Om man liker sjangeren).

 

 

At man ikke bruker lang tid betyr ikke at man har mindre info, det er begrenset info, men det mindre info enn man har om ett spill, har du spillt singleplayer beta av watchdog? Man vet så godt som ingenting om gameplayen, informasjonen om det tekniske er ikke troverdig, og ett hus man kjøper har man i det minste mulighet til å inspisere.

 

Det er tydeligvis vanskelig nok, fordi folk forhåndsbestiller alltid dårlige spill også, på det økonomiske plan har det lite med en presset lommebok å gjøre, men at det er dumt å kaste bort penger unødvendig, man får ikke rundt å skyller hundrelapper i dass bare fordi man har grei inntekt.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...