Gå til innhold

Ny 4K-TV fra Kina er billigere enn noe annet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"kjører android".. Synes denne trenden bør komme til Europa også, nå som de har produsert android-stick i flere år (plugges bak på tven), så må de nok klare å få den inn i tv chassis på et eller annet vis..

 

Tven kommer tvilsomt til Norge, men Xiaomi har tatt av i det siste, tablet + tv .. bestilte nylig "nyheten" xiaomi 10400mah batteri fra dx til usle 150kr...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den hadde kanskje vært noe å kjøpe hvis de ikke hadde den stygge grå kladden der nede, men kvaliteten på bilde er vel også verdt 4000kr

 

men ja takk til ingen høyttaler..

burde komme fler "monitor" tver med bare 1 hdmi og jævlig bra skjerm

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

men ja takk til ingen høyttaler..

burde komme fler "monitor" tver med bare 1 hdmi og jævlig bra skjerm

Skulle ønske dem fjernet muligheten for å ta i mot TV-bilde helt, og heller latt dette gå over HDMI. Da ville "TV'en" ikke lenger værten TV, men en monitor og ikke vært under kravet for NRK-lisens, men samma det.

 

 

Jeg lurer på hvordan et 4K-bilde å en TV til 4k ser ut.

Hadde likt et sånt. Kun god bildekvalitet og strippet for all annen funksjonalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja, det er det jeg trenger. hvorfor finnes ikke det?

kunne ha tenkt meg en slik i 60-65"

 

trenger ikke en datamskin i tven, kun et veldig bra display med hdmi inn... takk

Lenke til kommentar

ja, det er det jeg trenger. hvorfor finnes ikke det?

kunne ha tenkt meg en slik i 60-65"

 

trenger ikke en datamskin i tven, kun et veldig bra display med hdmi inn... takk

 

Hadde jo vært kult nok, men innsparelsen hadde nok vært liten, hovedfordelen er egentlig å slippe å bale med lisens.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sant det, men hadde vært sexy med så liten ramme som mulig og flat TV (monitor)

synes det er litt rart at dette egentlig ikke har kommet enda, i TV størrelser fra 50 til 65"

 

så slipper jeg å få fattern til å kjøpe tv min også

Lenke til kommentar

den hadde kanskje vært noe å kjøpe hvis de ikke hadde den stygge grå kladden der nede, men kvaliteten på bilde er vel også verdt 4000kr

 

men ja takk til ingen høyttaler..

burde komme fler "monitor" tver med bare 1 hdmi og jævlig bra skjerm

 

2 hdmi og en optisk ut og ingen tv tunner i tv(monitor)

Lenke til kommentar

3 stk HDMI-innganger. "HDMI high-definition interface", HDMI-versjon/båndbredde ikke oppgitt.

De reklamerer med LG LCD-panel.

Kan se ut som den kommer med 2 stk 3D-briller. Den bruker FPR passive 3D-briller (LG). Det kan være fornuftig med kun passiv 3D hvis oppfriskingshastigheten/båndbredden er så lav som jeg frykter.

Medfølgende sound bar kan brukes via Bluetooth.

5 GHz trådløst nett, 802.11ac.

Android 4.3

Video format video
encoding formats: support for the latest H.265;

H.264, H.265 support to 4K @ 30 frames / sec .MPEG1/2/4, real7/8/9 up to 1080 @ 30 frames / sec;

Video formats: RM, FLV, MOV, AVI, MKV, TS, MP4

Miracast, AirPlay, DLNA, SMB, WiDi

Bluetooth fjernkontroll, nesten uten funksjonalitet. Mobilapp ser ut til å ha de samme få knappene. Må nødvendigvis ha noe mer for å faktisk få gjort ting og tang, antar dette gjøres til dels gjennom piltastene, til dels gjennom flere sider på appen.

Har bluetooth game controller, antar tilleggsutstyr. Kan bruke bluetooth hodetelefoner.

 

Kilde: http://www.mi.com/mitv + google translate.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

der ja, nå mangler vi bare 4k og 3D.

 

hvordan er kvalitet på den i forhold til high end samsung modeller?

 

 

Den har 4K og passiv 3D, vet likevel ikke om den har 4K3D, og det er relativt tvilsomt HDMI-inngangen har båndbredde til 4K@60Hz.

 

Det ville vært direkte rystende om kvaliteten kan måle seg i forhold til high end Samsung-modeller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

daså, men da er ikke den noe å sattse på, de må være på høyde med high end tv modellene for at det skal være interessant

Lenke til kommentar

For oss medlemmer av tatung-generasjonen så er dette gode nyheter. Jeg har ikke hifi-ører eller eye-fi øyne og kan derfor være fornøyd med god nok teknologi til en billig nok penge.

Jeg forventer å kjøpe ny tv-skjerm den dagen 55" oled koster mindre enn 10 høvdinger, den må ikke nødvendigvis være 4k heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sant det, men hadde vært sexy med så liten ramme som mulig og flat TV (monitor)

synes det er litt rart at dette egentlig ikke har kommet enda, i TV størrelser fra 50 til 65"

 

så slipper jeg å få fattern til å kjøpe tv min også

 

 

Så kunne man gått til et rammeverksted og fått dem til å innramme den i det rammedesignet man liker best :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...