Gå til innhold

Oi, endelig ny Spotify for Windows Phone!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nitrist app... Nå trengte virkelig Windows Phone sårt en oppdatert Spotify som faktisk er stabil og kan tilby 320 kbps osv.. Men denne følger jo ikke UX-retningslinjene til Microsoft for Windows Phone overhode.. Hva gjelder UX så er det jo totalt fiasko spør du meg, men heldigvis så er det vel brukanes og stabil i det minste.

 

Må si at det er nitrist om utviklere bryr seg såpass lite om Windows Phone at de fullstendig ignorerer de UX-retningslinjene som ligger til grunn i operativsystemet. Halve sjarmen med Windows Phone er jo nettopp det litt unike brukergrensesnittet som har falt veldig godt i smak flere, inkludert meg. Denne appen er jo noe av det tristeste jeg har sett av Windows Phone apper til nå, men dette er vel dessverre trenden.

 

Windows Phone er så lite aktuelt for utviklere at det er enklere å ta iOS / Android utgaven og bare blåkopiere den over til Windows Phone fremfor å ha en unik app som skal følge UX-retningslinjene..

Lenke til kommentar

"Den svenske strømmetjenesten erstatter utgammel app."

 

Utgammel :p?

 

Ja? Det er ikke et ord jeg bruker hver uke, men det er da ganske veletablert? (Google hinter om at det oprinnelig er trøndersk, men jeg har hørt det her nede på østlandet også).

Lenke til kommentar

Er vel ute etter en litt mer touchoptimalisert variant enn desktopversjonen til Windows? Det er vel det jeg har aller mest å utsette på Surface RT og Pro, samt andre Windowsbaserte nettbrett. Alt for mange utviklere er late og ser ut til å tro at har de en desktopversjon så holder jo det lenge til disse produktene.. Det er ikke så alt for morsomt å sitte med Spotify desktopversjon på 10,1" med 1920x1080 oppløsning på skjermen og alle de små elementene og alt mulig du må innom.

Lenke til kommentar

Har forsøkt i 2 dager å synce sanger på nye Spotify men samme resultat hver gang - etter et par hundre låter er det noe som bugger, den henger, nesten alle låtene forsvinner og syncen starter på nytt. Klienten er tregere og mer buggete enn før, den er mer tungvinn i bruk da det er to ekstra trykk for å komme til mine egne spillelister og nå starter den ikke heller..

 

Har forsøkt restart, reinstall og installert både på internt minne samt minnekort. Nøyaktig samme begredelige resultat. Det skal nevnes at jeg bruker developers edition av Win Phone men ingen andre apper er i nærheten av å være like ubrukelige.

 

Jeg har SÅ lyst til å bruke Win Phone i stedet for Iphone men etter å ha hatt telefonen i halvannet år har forspranget til Iphone og Android bare økt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...