Gå til innhold

KOMMENTAR: Fem ganger så mange mobiltilpassede nettbutikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis de insiterer på å bruke m/mobil.* så bør de lære seg å redirecte tilbake til www.* når en PC bruker blir lenket til m.*!!

Og de burde ha ordentlig deeplinking, sånn at man ikke blir dirigert til forsiden, men hele linken.

 

 

Indeed, indeed!

Lenke til kommentar

De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset.

Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8.

Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt!

Endret av hekatombe
Lenke til kommentar

De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset.

 

Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8.

 

Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt!

 

Takk for at du bidrar med kvalitetsinnhold i forumet.

Lenke til kommentar

 

De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset.

 

Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8.

 

Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt!

Takk for at du bidrar med kvalitetsinnhold i forumet.

 

 

Jo, værsågod. Hyggelig å bidra!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...