Gå til innhold

Vil Apples nye Mac OS X se slik ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som syntes Apple driver med noe dårlig forsøk på minimalistisk UI design? iOS 7 ser jo forferdelig ut..

Enig.

 

Liker dette svært dårlig. Per dags dato mener jeg OSX er overlegent penest blant operativsystemene, men det endrer seg fort om de implementerer noe i nærheten av dette.

 

Dessuten lurer jeg på - hva tenker de å gjøre når den flate trenden går over? Endre alt tilbake? Dagens design har stått seg godt over tid, men det tviler jeg på blir tilfellet her. Slike "radikale moter" har en tendens til å forsvinne like fort som de kom.

Endret av LucarioX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Dessuten lurer jeg på - hva tenker de å gjøre når den flate trenden går over? Endre alt tilbake? Dagens design har stått seg godt over tid, men det tviler jeg på blir tilfellet her. Slike "radikale moter" har en tendens til å forsvinne like fort som de kom.

 

Der traff du spikeren rett på hodet... Er også skeptisk til dette.

Lenke til kommentar

Syrah? Den nye vinen, kanskje? Kan absolutt leve med det selv om det er litt vel flatt. Bare det ikke blir så enkelt at det blir ubrukelig.

 

BTW, å bytte om på to ikoner kan vel neppe kalles å endre radikalt på utseende. Den korrekte beskrivelsen er marginalt, og de fargene, må ha innhalert noe merkelige greier der.

Kanskje de klarer å endre IOS8 radikalt, men det tror jeg dessverre ikke. Blir nok marignale endringer her også.

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som syntes Apple driver med noe dårlig forsøk på minimalistisk UI design? iOS 7 ser jo forferdelig ut..

Enig.

 

Liker dette svært dårlig. Per dags dato mener jeg OSX er overlegent penest blant operativsystemene, men det endrer seg fort om de implementerer noe i nærheten av dette.

 

Dessuten lurer jeg på - hva tenker de å gjøre når den flate trenden går over? Endre alt tilbake? Dagens design har stått seg godt over tid, men det tviler jeg på blir tilfellet her. Slike "radikale moter" har en tendens til å forsvinne like fort som de kom.

 

 

Jeg regner det for sannsynlig at Apple går i denne retningen, som er illustrert i artikkelen, fordi det er en naturlig fortsettelse av endringer i OS X som de har drevet med i mange år nå.

 

"Dagens design" har stått seg godt nettopp fordi de gradvis har raffinert det siden OS X første gang ble lansert for 13 år siden, med mer eller mindre subtile justeringer med jevne mellomrom. Det finnes ingen ting som er "radikalt" eller kortlivet "mote" med designforslaget som er presentert i artikkelen, det meste er egentlig veldig likt OS X som jeg kjenner det. ;)

Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes Apple driver med noe dårlig forsøk på minimalistisk UI design? iOS 7 ser jo forferdelig ut..

 

Hvis du synes iOS7 ser forferdelig ut, eier du ikke smak eller ser hva som er god design. iOS7 er overlegent når det bla kommer til design. Windows phone og android kommer ikke i nærheten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...