Gå til innhold

Grand Theft Auto V sørget for rekordår hos utgiveren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så kjipt dessverre er at folk piratkopierer over en lav sko til PC. Alternativt får man et opplegg ala Diablo 3 der man MÅ være online for å overhodet kunne spille.

 

Hadde vært utrolig kuult å kunne spille GTA5 på en 4K TV kjørt gjennom en monsterspill PC med håndkontroller :-P

 

Dessverre så tar det sikkert tid før det kommer, om det overhodet kommer. Eneste sjansen for å spille det med bedre grafikk blir vel på en Xbone eller PS4 nå de versjonene dukker opp før jul.

Lenke til kommentar

Det som er så kjipt dessverre er at folk piratkopierer over en lav sko til PC.

 

Så fra en utgiver synspunkt, hvordan er det anderledes enn bruktsalg?

 

Syntes det er flott at Rockstar tar seg god tid med portinga, så vi kanskje får et bedre resultat enn sist gang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kommer ikke til å kjøpe tak two spill igjen. Det er en skam og ikke lansere gla v samtidig på PC som på konsoll.

De prioriterer nok der pengene ligger.

 

Men kanskje PC får en verdig port til syvende og sist.

 

Nei, de vil selge spillet 3 ganger.

Først til 360 og 3.

Deretter X1 og 4.

Og så (kanskje) PC?

Er nok mange som går på dette.

Har selv spilt mye GTA, de senere titlene er nok ikke noe for meg. Når jeg spilte det var det ikke så stort som nå og man unngikk hypen.

Det var bare et spill på linje med flere andre. Og nå har jeg vel gått over til andre mer givende spill.

At dette hadde en overlegen story kan jeg aldri tenke meg.

For de som spilte Vice City når det kom ut fikk nok en atskillig større opplevelse (kombineres godt med en viss film :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...