Gå til innhold

Xbox One blir tilgjengeleg utan Kinect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir vel en av de første gangene jeg faktisk vurderer en versjon med mindre ting, vanligvis er jeg en sucker for "ultimate" Version eller Complete edition eller lignende selv uansett om jeg trenger det eller ikke. Et mareritt å kjøpe støvsugere med en slik svakhet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Skrev et rykte i tråden om E3 til Microsoft. Fikk rett der ja. Om denne har noe kosmetiske forandringer eller med større HDD blir den kjøpt uten tvil.

 

man må ikke ha større HDD, til forandring fra PS4 kan man faktisk bruke eksterne HDD på Xbox One.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skrev et rykte i tråden om E3 til Microsoft. Fikk rett der ja. Om denne har noe kosmetiske forandringer eller med større HDD blir den kjøpt uten tvil.

 

man må ikke ha større HDD, til forandring fra PS4 kan man faktisk bruke eksterne HDD på Xbox One.
Så flott at de allerede har patchet inn muligheten til å ha spill på ekstern harddisk. :)
Lenke til kommentar

 

Skrev et rykte i tråden om E3 til Microsoft. Fikk rett der ja. Om denne har noe kosmetiske forandringer eller med større HDD blir den kjøpt uten tvil.

man må ikke ha større HDD, til forandring fra PS4 kan man faktisk bruke eksterne HDD på Xbox One.
Til en forandring kan man oppgradere PS4 sin HDD også, noe som er ganske lettvint og bryter ikke med garantien. Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Vel, og der forsvant en av hovedgrunnene til at jeg faktisk valgte Xbox One fremfor PlayStation 4. Men er det sånn Microsoft har tenkt til å behandle kundene sine og til stadighet gå tilbake på de visjonene som flere millioner brukere allerede har sagt at de støtter ved å anskaffe konsollen så kan de seile sin egen sjø...

 

Skaffet Xbox One mer eller mindre UTELUKKENDE fordi jeg og madammen hadde forhåpninger om noen solide Kinectbaserte spill som vil være perfekt å spille ved litt konsumering av alkohol i helgene.. Så fort de når går tilbake på visjonen om at alle Xbox One skal ha medfølgende Kinect så vil også markedsrelevansen og interessen fra tredjepart og utviklere stupe... Den eneste måten denne formen for utstyr faktisk skal få noe fotfeste er ved å sørge for at samtlige brukere har teknologien, hvis ikke så vil ingen oppegående utvikler ta høyde for den da utviklere sikter seg inn på så bredt publikum som mulig.

 

Har ikke lenger alle Kinect med Xbox One, nei da gambler de heller ikke på å bruke utviklingstid og ressurser på finesser det ikke er sikkert at alle brukerne faktisk kan bruke.. Helt baklengs og idiotisk av Microsoft dette og er til stor frustrasjon for meg og flere av de jeg kjenner med Xbox One.

 

 

Her tror jeg Microsoft skyter seg selv i foten, i et desperat forsøk på å kapre flere brukere / kjøpere så gir de jo samtidig flere av sine eksisterende brukere et slag i trynet og da spørs det hva som viser seg å være det klokeste valget. Hva med å heller manne seg opp og faktisk selge konsollene med litt lavere tall inntil markedet har stabilisert seg og heller ta inntjening via software og spill?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Desperate tider krever desperate handlinger. Er trist at Microsoft har feilet så voldsomt. Nå blir det lavere pris på konsollen, så får en håpe dem har såpass mye imponerende å vise på E3 at XBO blir et fristende produkt for flere og at dem kan ta igjen Sony litt som leder an med flere millioner flere solgte maskiner.

 

Selv synes jeg dette er bare enda et gigantisk feilgrep ifra Microsoft. Men jeg skjønner samtidig hvorfor dem føler seg tvunget til å gjøre noe.

Lenke til kommentar

Tvunget til å gjøre noe? Xbox One har solgt langt bedre sammenlignet med Xbox 360 gjorde på samme tidsrom. Xbox One har i det hele og store solgt kjempebra, problemet er bare det at PlayStation 4 selger enda bedre. Hva med å fokusere på det positive? Nemlig det at Xbox One også tilsynelatende selger så det griner...

 

Fortsetter salgstallene videre så vil jo ikke Microsoft lide noen umiddelbar nød, det vil bli en stor fordel Sony i markedet men Microsoft ligger jo fremdeles an til å ha bøttevis med konsoller på markedet, mer enn nok til å holde seg gående og vell så det. Det er ikke alltid sånn at du må gjøre det best, for å nødvendigvis gjør det bra.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke ser noen som helst grunn til å velge XBone over PS4 nå? Uten Kinect: samme pris som PS4 med betydelig svakere ytelse. Med Kinect: dyrere enn PS4 med svakere ytelse, og nå ingen garanti for at Kinect blir tatt i bruk.

 

Kun de eksklusive titlene som kommer, om man er villig til å betale en slik sum for muligheten. Selvfølgelig er det nok enkelte som sverger til kontrollen og kanskje har en vennegjeng man følger etc.

Lenke til kommentar

Gjør det litt mer attraktivt for min egen del. Skjønner meg riktignok ikke helt på Microsoft. Kan de ikke bare ta ett standpunkt på hva de vil og følge gjennom?. Har mer respekt for det, enn hvordan de praktiserer nå.

 

Etter det jeg forstår har det vært utskiftinger i ledelsen for xbox divisjoen.

Den nye ledelsen er ikke særlig kinetic fans, den forige var det.

Lenke til kommentar

Dette her var gode nyheter, det kommer garantert til å booste salget av Xbox One betraktelig. De skal jo selge to forskjellige pakker av Xbox`en, en med Kinect og en uten. Så da kan alle grinebiterene som synes det er synd at Microsoft fjerner enheten, fortsatt være glade og fornøyde. Jeg personlig synes det er strålende at MS nå ikke prøver å prakke Kinect på alle Xbox brukere. Jeg ser ikke potensialet i Kinect i det hele tatt, snakke og fekte med armene, eller hoppe foran skjermen. Spilling skal skje i sofaen, ikke hoppe rundt som en kanin. Det kommer sikkert litt frem, men jeg rett og slett hater Kinect, en flopp som ikke har noe med spill og gjøre. Det er også smart av MS som nå har fjernet restriksjonen med Neflix, som man tidligere måtte ha Live Gold for å nyte tjenesten. Med disse endringene og pris reduksjon, så kommer nok også Xbox One til å bli en storselger!

Lenke til kommentar

Dette her var gode nyheter, det kommer garantert til å booste salget av Xbox One betraktelig. De skal jo selge to forskjellige pakker av Xbox`en, en med Kinect og en uten. Så da kan alle grinebiterene som synes det er synd at Microsoft fjerner enheten, fortsatt være glade og fornøyde. Jeg personlig synes det er strålende at MS nå ikke prøver å prakke Kinect på alle Xbox brukere. Jeg ser ikke potensialet i Kinect i det hele tatt, snakke og fekte med armene, eller hoppe foran skjermen. Spilling skal skje i sofaen, ikke hoppe rundt som en kanin. Det kommer sikkert litt frem, men jeg rett og slett hater Kinect, en flopp som ikke har noe med spill og gjøre. Det er også smart av MS som nå har fjernet restriksjonen med Neflix, som man tidligere måtte ha Live Gold for å nyte tjenesten. Med disse endringene og pris reduksjon, så kommer nok også Xbox One til å bli en storselger!

Forklar for meg er du snill, hvorfor skal noen kjøpe Xbox One når PS4 leverer en bedre spillopplevelse til samme pris?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...