Gå til innhold

Batteri er det viktigste når folk velger telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo ikke vært noen smarttelefoner som har skilt seg særlig ut på batterifronten de siste årene, så skjønner egentlig godt at toppmodellene selger godt uansett. Men jeg er overrasket over at LG G2 ikke har fått mer annerkjennelse på grunn av batteritiden, for den er faktisk enormt bra sammenlignet med det meste på markedet som har en skjerm på over 4"!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har selv LG G2 og kan gå god for at den er så bra batteritid som det nevnes, men etter Android 4.4.2 oppdateringen så har den blitt litt dårligere enn den var med 4.2.2 som fulgte med. Hvorfor vet jeg ikke.

 

Rart, jeg fikk bedre batteritid på min G2 etter oppdateringen. Det har vel med bruken å gjøre, jeg har liten på-tid på skjermen, bruker den mye til å spille musikk over bluetooth, ellers sjekker jeg kun mail og nett et par ganger per dag med den utenom å sends sms/ringe litt.

 

Akkuratt nå er jeg på 38% batteri, med en brukstid på 97 timer 11 min siden sist lading (dvs ca 4 døgn siden sist lading). Bluetooth og wifi er alltid påskrudd. Skjermtid: 27min 56 sekunder i løpet av denne perioden, musikkspilleren har brukt mer strøm enn skjermen, for å si det slik ;)

Lenke til kommentar

Dere som kommenterer at det er feil.. Har dere lest kommentarer til andre brukere på amobil? Jeg er en av de som klager mest på batteri og at mobiler vokser ut av hånda. Eier S4 og HTC One personlig, og må si at mobilprodusentene gjør en skikkelig dårlig jobb når det gjelder å høre på brukeren. Det eneste som produsentene tenker på er skjermen og prosessoren, og antall mp på kameraet. Ingen tenker på batteri. Det er om å gjøre å slå konkurrentene når det gjelder specs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som kommenterer at det er feil.. Har dere lest kommentarer til andre brukere på amobil? Jeg er en av de som klager mest på batteri og at mobiler vokser ut av hånda. Eier S4 og HTC One personlig, og må si at mobilprodusentene gjør en skikkelig dårlig jobb når det gjelder å høre på brukeren. Det eneste som produsentene tenker på er skjermen og prosessoren, og antall mp på kameraet. Ingen tenker på batteri. Det er om å gjøre å slå konkurrentene når det gjelder specs.

 

Om du bryr deg om liten størrelse og batteri, hvorfor eier du en S4 og en HTC one? JEg har en Nokia 1101 du kan kjøpe av meg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Jeg er en av dem som tiltrer påstanden om batteriet sin viktighet. Lite glede av hundre megapiksler og 20" skjerm uten strøm.... Min Razr Maxx HD blir fortsatt brukt som hoved telefon i tvillingabbonementet mitt, fikk 4.4.2. fot et par dager siden også ;-) Forøvrig er min andre (reserve) tlf Xperia Z1. GO POWER...

Lenke til kommentar

"Om du bryr deg om liten størrelse og batteri, hvorfor eier du en S4 og en HTC one? JEg har en Nokia 1101 du kan kjøpe av meg.

 

AtW"

 

 

Fikk s4 via jobben, og HTC dev edition kjøpte jeg for en billig penge på ebay. Men var mest keen på s4 pga OLED. Dessuten bruker jeg to nr. Vurderer å selge begge og bare kjøpe en Lumia 800 i stedenfor.

 

Jeg har jobbet i kundeservice, og har erfart at mange spør om batteritid før de velger en telefon. Jeg kommer jaffal ikke til å kjøpe en telefon før de blir mindre. 4,5" burde være grensen, ikke 6".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...