Gå til innhold

Full forvirring rundt Watch Dogs-ytelse på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom reddit sin pcmasterrace gruppe for to dager siden og i går og da leste jeg om at Watch Dogs på PS4 ville klare 1080p og 60fps. I kommentarfeltet linket noen en artikkel hvor Ubisoft aldri selv har sagt at PS4 kommer til å klare 1080p og 60fps, men heller ca et gjennomsnitt på 50 ~ 51 fps. Så det kan jo være hvorfor Sony faktisk fjernet det, er jo falsk reklame.

Endret av Saykin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, nå vet jeg ikke HELT hva som er vanlig å oppgi, men når et spill er på 60FPS, så er det vel strengt talt bare ytelsegrensen som er satt til dette. Denne grensen bør jo da være satt lavere enn hva spillet til vanlig ligger på, da man ønsker minst mulig ustabil FPS, men en kan jo spekulere på hvor grensa går?

 

Det kan godt hende de trodde PS4 skulle klare 60 FPS, eller at grensa var satt så høyt som 60 FPS men bare klarte 50-ish til tider.

 

JEG ser i hvert fall for meg at det kan være noe intern diskusjon om hva de skal publisere det som, spesielt om det stemmer at ytelsen ligger i grenseland for hva de vil strekke seg til å si er "1080p 60FPS".

Lenke til kommentar

Hvis PS4 klarer Watch Dogs i 1080p og 60fps så blir jeg mektig imponert. Vet den er kraftig men med tanke på 3 millioner npc'er i en troverdig Chicago by gjenskapning så kan jeg ikke fatte det. Selv fleste kraftige PC'er idag vil ikke klare å kjøre dette i 60fps.

 

Syns vi kan klage på at bilspill på PS4 ikke kjører i 60fps, men ikke Watch Dogs.

Lenke til kommentar

 

Det er nok bare en plattform som klarer stabilt 60 fps i 1080p :)

 

Jepp.. Xbox One - Forza5..

 

Watch dogs 900p 30fps. Xbox One 792p 30fps :)

 

maaaaan hehehe... Ingen skikkelige spel er 1080p 60 fps på PS4.. ikkje engang Killzone.. 730p 50 fps online og 1080p 30 fps Singelplayer... AWLAWD

Så det du sier er at Forza har så dårlig grafikk at Xbone som er den svakeste av de 3 platformene klarer å kjøre det i 1080p 60fps?

Antagelig bare for å kunne ha et spill de kan skryte på seg å kjøre i 1080p som de andre platformene ikke kan sammenlignes i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...