Gå til innhold

Netflix satt opp prisen i Norge – i Danmark går den ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha.

 

Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha.

 

Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett.

 

De som allerede hadde et abonnement hos netflix får ikke pris forandringer før om 2år. Det var kan skje litt tildlig å hoppe av skipet.

Når utvalget er såpass dårlig så vil jeg si det er det perfekte tidspunkt å hoppe av skipet. Fester i samme slengen noen kjettinger rundt beina med betong blokker så jeg ikke risikerer å havne på skipet igjen. Endret av PetriZide
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha.

 

Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett.

 

Så bra for deg! For eksisterende kunder varsles det altså en prisøkning på kr. 10/mnd om 2 år. Sett at de har holdt seg på 79kr/mnd siden de kom ut er ikke dette noe mer enn prisstigningen forøvrig. Bare håper dette også kan medføre at vi får enda bedre utvalg!

Lenke til kommentar

 

Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn.

 

Hva er prisene i Danmark da?

 

79 danske kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Netflix har jo ikke de nyeste sesongene av mange av de seriene de har der engang. Finner for eksempel også Pusur 2, men ikke Pusur 1(Mange flere filmer har samme problemet på netflix). Hvorfor kan ikke disse strømmetjenestene være litt up to date, og ikke bare ha sesonger fra 2008??? Har netflix selv, men må si jeg er skuffet over dem. Er ikke interessert i å betale ei krone mer før jeg faktisk får se serier som går på tv i dette tiåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så med andre ord blir altså prisforskjellen mellom dansk og norsk Netflix redusert, slik at danskene ikke lenger må betale ca 8% mer enn nordmenn. Svenskene får dog fortsatt Netflix ca. 10% billigere enn nordmenn.

 

Hva er prisene i Danmark da?

79 danske kroner.

 

Da blir det vel å ta den litt langt å si at de betaler mer. Det er jo bare fordi DKK er sterkere enn NOK akkurat nå.

Lenke til kommentar

As a thank you for being a member of Netflix already, we guarantee that your plan and price will not change for two years.

Er fornøyd jeg O:-)

Garantert 79,- pr.mnd frem til 9.Mai-2016

Iflg luxusfellen det det koster for en baconpølse og en redbull.

Sytepaver....

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...