Gå til innhold

Nye Catalyst-drivere fra ATI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brukt de 1ukes tid, funker med halo.  (9700)  men de er ikke bra til mitt kort. har mere lagg en jeg har hatt i spill før.

 

tror det er mer Halo sin feil en driverne...

 

hakker og står i litt her og, men veldig varierende i Halo egentlig.

 

Noen steder går fps i hundre bokstavelig talt og andre brett skikkelig dårlig.

 

men om det hakker i andre spill så får du bare håpe på bedre vår neste gang

Lenke til kommentar

der skjer en feil når man installerer de nye Cat3.8 driverene.

det som skjer er at standard oppløsninger blir ikke lagt til i registeret og når Halo og andre spill prøver å finne ut hvilken oppløsninger som er tilgjengelige så finner spillene ikke oppføringer på oppløsninger dem kan bruke og resultatet er meget variert. Halo crasher, Freelancer klager, Sacrifice starter opp med sykt høy oppløsning mens andre spill ikke reagerer.

jeg løste det problemet med å bruke ATI's nye avinstallerer og reinstallerte driverene igjen og nå funker alt sånn som det skal. :)

 

eneste negative jeg har lagt merke til med Cat3.8 er at Escape Velocity Nova ser ut til å 'lagge' litt med det nye driverene, noe man legger veldig godt merke til når man kjører spillet i 2x hastighet.

 

ellers må jeg si at smartshader funksjonen er lettere morro selv om det er lettere vekkastet.. ;)

Lenke til kommentar

Hos meg kræsjer systemet når jeg prøver å starte BF 1942. WinXP sier det er driverne sin feil. Hittil har det skjedd hver gang jeg har prøvd å starte et spill (bortsett fra kabal). Er vel ikke noe annet å gjøre enn å installere 3.7 igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...